خوشحالی رئیس از گل امباپه: عجب فصلی بشود!
خوشحالی رئیس از گل امباپه: عجب فصلی بشود!
لورنتینو پرز از گلزنی کیلیان امباپه در اولین دیدارش با پیراهن رئال مادرید بسیار خوشحال است.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا روبه‌روی آتالانتا قرار گرفت که قهرمانی در رقابت‌های لیگ اروپا را به دست آورده بود و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

پرز پس از پایان این بازی و کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در آستانه فصل جدید به خبرنگاران گفت: «وقتی با قدرت و باور برای پیروزی به زمین می‌روید، مانند اتفاقی که در نیمه دوم رخ داد، طبیعی است که پیروز شوید. ما دو گل زدیم و این فرصت را داشتیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. این پیروزی و جام انرژی زیادی برای فصلی طولانی به ما داد.»

او درباره گلزنی امباپه در اولین دیدارش برای رئال مادرید اضافه کرد:«من دیدم که او از زدن اولین گلش با پیراهن رئال مادرید خیلی خوشحال بود. چنین شروعی در این تیم آسان نیست و حالا او یک آغاز عالی داشته که انگیزه زیادی برای داشتن فصلی بسیار خوب به او خواهد داد.»

رئیس باشگاه رئال مادرید درباره اهداف این تیم در فصل آینده ادامه داد: «ما باید به سختی مانند سال گذشته تلاش کنیم تا بتوانیم پاداش این تلاش را بگیریم. تیمی عالی داریم و هواداران در سراسر دنیا این را می‌دانند. از توری که در آمریکا برگزار کردیم تا این سوپر جام در لهستان، همه کنار این تیم هستند.»

  • منبع خبر : خبر ورزشی