در تهران قحطی زمین تمرین آمد!
در تهران قحطی زمین تمرین آمد!
تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی در شهر تهران با مشکل بزرگ نداشتن زمین تمرینی مواجه شده‌اند.

به گزارش حاشیه ورزش

در روزهایی که تیم‌های لیگ برتری تمرینات پیش‌فصل خود را پشت‌سر می‌گذارند و اکثرا به اردو رفته‌اند، یک مشکل بزرگ برای آنها در شهر تهران به وجود آمده است.

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس اردوهای تدارکاتی خود را خارج از کشور برپا کردند، از بین تیم‌های تهرانی فقط هوادار تمریناتش را در پایتخت دنبال می‌کند. نکته قابل توجه اما حضور برخی دیگر از تیم‌های لیگ برتری در تهران برای برپایی اردو است.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان، خیبر خرم‌آباد و ملوان انزلی 5 تیم لیگ برتری هستند که در تهران اردو زده‌اند و حالا با مشکل کمبود زمین تمرینی مواجه شده‌اند. جالب اینکه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران هم به زودی در تهران تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

اکثر زمین‌های تمرینی که شرایط خوبی دارند این روزها در اجاره برخی ارگان‌ها و تیم‌های مختلف است و حالاباشگاه‌های شهرستانی که در تهران اردو  زدند برای تمرینات خود مجبور شده‌اند یا در فضایی دورتر تمرین کنند  یا هزینه بسیار زیادی را پرداخت کنند.

مشکل نبود زمین چمن مناسب در فوتبال تهران مسئله‌ای است که از چند سال قبل وجود داشته و حالا این مساله بیشتر هم به چشم می‌آید.

  • منبع خبر : خبر ورزشی