دشان: مشکلی با انتقاد هواداران ندارم
دشان: مشکلی با انتقاد هواداران ندارم
سرمربی تیم ملی فرانسه تاکید کرد انتقاد بخشی از فوتبال است و مشکلی بابت آن ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش

فرانسه بعد از شکست برابر ایتالیا در نخستین دیدارش در لیگ ملت‌های اروپا، هشت بازیکن اصلی از جمله کیلیان ام‌باپه را روی نیمکت قرار دارد و با این حال توانست با دو گل بلژیک را شکست دهد و ۳ امتیاز را به دست بیاورد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه گفت: در شروع بازی کمی عصبی بودیم، سپس با بازیکنان جدیدی که تجربه زیادی نداشتند، کارهای ترکیبی خوبی انجام دادیم و خوشبختانه توانستیم بر بازی مسلط شویم و به پیروزی برسیم.

او درباره وضعیت نگران‌کننده کیلیان‌ام‌باپه که در دومین دیدار پیاپی نیز موفق به گلزنی نشد گفت: کیلیان احساس خوبی دارد. بدیهی است که مانند همه بازیکنان تیم ما او الان صد درصد آماده نیست. در مورد روند گل نزدن‌های او اصلا نگران نیستم چون او به زودی گل خواهد زد. شاید او بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است فرانسه با او قوی‌تر خواهد بود. مطمئنم یک ماه دیگر شرایطش خیلی بهتر از قبل خواهد بود. من هیچ نگرانی در مورد کیلیان ندارم.

دشان درباره انتقاد هواداران فرانسوی از نحوه بازی این تیم نیز افزود: من سوت اعتراض هواداران را نشنیدم ولی با این حال مشکلی با انتقاد ندارم چون انتقاد بخشی از فوتبال است. در واقع انتقادات روی من تاثیر نمی‌گذارد و بازیکنان قطعا در هر دیدار تمام توان‌شان را برای پیروزی تیم نشان می‌دهند.

عثمان دمبله زننده یکی از گل‌های فرانسه مقابل بلژیک نیز به تلویزیون فرانسوی TF1 گفت: مردم به من می‌گویند بیش از حد فکر پاس گل دادن هستم و کمتر برای گلزنی تلاش می‌کنم و حالا در این بازی تصمیم گرفتم شانس خود را امتحان کنم. در این فصل شانسم را بیش‌تر امتحان خواهم کرد تا خودخواه‌تر باشم.

  • منبع خبر : ایسنا