دورتموند ۴-۲ هایدنهایم: دومین برد با هنرنمایی آدیمی
دورتموند ۴-۲ هایدنهایم: دومین برد با هنرنمایی آدیمی
بروسیا دورتموند در دیداری خانگی با نتیجه ۴-۲ هایدنهایم را شکست داد.

به گزارش حاشیه ورزش

در چارچوب هفته سوم بوندسلیگا، دورتموند در خانه به مصاف هایدنهایم رفت و موفق شد ۳ امتیاز بازی را کسب کند. زردپوشان در همان نیمه اول سه گل به ثمر رساندند و هایدنهایم فقط یکی از آنها را جبران کرد. در نیمه دوم نیز هر دو تیم هر کدام موفق به زدن یک گل دیگر هم شدند و در نهایت شاگردان نوری شاهین دومین پیروزی فصل را کسب کردند.

این دیدار با تسلط شاگردان شاهین بر توپ و میدان آغاز شد. پس از حدود ۱۰ دقیقه مالکیت توپ، مالن توانست دروازه مهمان را باز کند. این بازیکن پس از دریافت توپ از کریم آدیمی، با یک ضربه محکم از لبه محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند.

 

فاصله یک گله خیلی زود تغییر کرد و به دو رسید. این بار در دقیقه ۱۷ آدیمی با پاس برانت در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی حساب‌شده بازی را ۲-۰ کرد.

در ادامه بازی کمی به حاشیه رفت و موقعیت خاصی خلق نشد تا اینکه در دقیقه ۳۶ اولین فرصت جدی برای مهمان به دست آمد. جایی که ضربه سر پیرینگر را کوبل مهار کرد.
این بازیکن سه دقیقه بعد هم همین کار را انجام داد اما این بار کوبل در مهار ضربه سرش ناکام ماند و اختلاف به یک گل رسید.

با این حال دو دقیقه بعد دورتموند مجدداً به گل رسید و بازی ۳-۱ شد. این بار آدیمی با پاس ریرسون در نزدیکی نقطه پنالتی به توپ رسید و توپ را به تور دروازه حریف چسباند تا نیمه اول با نتیجه ۳-۱ خاتمه یابد.

دورتموند در نیمه دوم هم برتری‌اش را حفظ کرد. در دقیقه ۵۲ ضربه خطرناک مالن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
کمی بعد نوبت به گیراسی رسید که شانسش را امتحان کند اما ضربه او نیز راهی به دروازه نداشت.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم با تک موقعیت‌هایی سعی در تهدید دروازه یکدیگر داشتند. در دقیقه ۷۴ پس از خطای سوله روی بازیکن حریف، داور نقطه پنالتی را نشان داد و مکسی برونیگ موفق شد با فریب کوبل نتیجه بازی را ۳-۲ کند.

در دقایق پایانی دورتموند بازی را کنترل کرد و به هایدنهایم اجازه نداد که برای زدن گل مساوی تلاش کند. بازی بدون موقعیت خاصی دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۹۰ پس از برخورد توپ به دست مدافع هایدنهایم، دورتموند به یک ضربه پنالتی رسید و امره‌جان موفق شد از این طریق گل چهارم را به ثمر برساند. در نهایت شاگردان شاهین به پیروزی ۴-۲ دست یافتند و در صدر جدول هفت امتیازی شدند.

  • منبع خبر : خبر ورزشی