رابطه عجیب نادری و یحیی: بازهم دسته گل بخر!
رابطه عجیب نادری و یحیی: بازهم دسته گل بخر!
محمد نادری یکبار دیگر مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس قرار می گیرد؛ او احتمالا بار دیگر برای یحیی دسته گل ببرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، اگرچه در فاصله چند ساعت مانده به دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس اکثر فوتبالدوستان از تقابل سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده با تیم یحیی گل محمدی حرف می زنند، اما نباید از یک رویارویی جذاب دیگر در جریان این بازی غافل شویم. جایی که محمد نادری بعد از چرخش در تیم های مطرح ایران و چند تیم خارجی به خانه اول خود برگشته و حالا مقابل پرسپولیسی به میدان می رود که از دوران کوتاه حضور در آن خاطرات خوشی دارد.

محمد نادری را اولین بار در فوتبال ایران با پیراهن تراکتور دیدیم؛ او وقتی 20 سال بیشتر نداشت با نظر امیر قلعه نویی به تراکتور رفت و وقتی به واسطه حضور بازیکنان چپ پای مطرح نتوانست بازی های زیادی انجام بدهد یک فصل به صورت قرضی برای نساجی بازی کرد و دوباره به جمع سرخپوشان برگشت. نادری در فصلی که تراکتور با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبه رو بود، به واسطه قراردادش برگشت و شاگرد یحیی گل محمدی شد.

اعتماد ویژه یحیی به نادری در شرایطی که تعداد بازیکن زیادی نداشت، از نادری یک بازیکن توانمند ساخت که خیلی سریع مشتریان زیادی را به خود دید. یک مدافع چپ پا و توانمند که باسن و سال خوب برای رسیدن به شرایط بهتر تلاش می کند.

  • منبع خبر : ورزش سه