رازی که جورجینیو قبل از فینال جام جهانی فاش کرد
رازی که جورجینیو قبل از فینال جام جهانی فاش کرد
هافبک برزیلی الاصل چلسی فاش کرد در ابتدای دوران فوتبالش قصد رفتن به پالمیراس را داشت ولی سران این تیم برزیلی او را قبول نکردند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، این بازیکن ۳۰ ساله ایتالیایی- برزیلی سال گذشته با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و با ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ قهرمان شد و عملکرد و نتایج قوی او باعث شد در رده بندی نهایی توپ طلا با ۱۲۰ امتیاز پایین تر از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در رده سوم قرار گیرد.

جورجینیو در آستانه دیدار فینال جام جهانی باشگاه های چلسی مقابل پالمیراس، فاش کرد که در ابتدای دوران فوتبالش مدتی در تمرینات تیم برزیلی بوده است.

این بازیکن گفت: من هرگز در برزیل به صورت حرفه ای بازی نکرده ام و می خواهم یک راز کوچک را به شما بگویم: زمانی که یک پسر ۱۲ ساله بودم سعی کردم برای پالمیراس بازی کنم، اما آنها مرا نپذیرفتند. این تنها خاطره ای است که از پالمیراس دارم و واقعاً عجیب است که ۱۸ سال بعد در فینال جام باشگاه های جهان مقابل آنها بازی می کنم. من فکر می کنم این یک اتفاق دیوانه کننده است، اما فوتبال همین است. من با هم تیمی هایم صحبت کردم و سعی کردم توضیح دهم که کسب یک جام برای برزیلی ها چقدر مهم است. مطمئناً این یک انگیزه بزرگ برای ما است و ما برای کسب عنوان تلاش خواهیم کرد. ما در مسیر درستی هستیم، سخت کار می‌کنیم و باید همین‌طور ادامه دهیم. هرچه بیشتر با هم کار کنید، بیشتر درک می‌کنید که باید چه کاری انجام دهید، حرکات جدید را یاد می‌گیرید و ذهنیتی برنده ایجاد می‌کنید. همه این‌ها به شما استحکام واعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود به عنوان یک گروه رشد کنید و این چیزی است که در چلسی اتفاق می‌افتد.

در نهایت، جورجینیو تاکید کرد که پس از کسب مقام سوم در رده بندی توپ طلا، به این جایزه اهمیتی نمی دهد.

در همین رابطه هافبک ایتالیایی چلسی گفت: مهم نیست که آن را نبرده باشم، قبل از خودم بازیکنان بزرگی بودند که سال های فوق العاده‌ای داشته‌اند.

جورجینیو ۳۰ ساله در این فصل تا کنون ۳۱ بازی در تمامی رقابتها انجام داده است که در مجموع ۲۳۷۳ دقیقه به میدان رفته است. در این مدت، او ۹ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است و یکی از اعضای اصلی تیم توماس توخل در چلسی است.

جورجینیو، هافبک چلسی پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با مردان توماس توخل و یورو ۲۰۲۰ با ایتالیا، از افتخارات باشگاه و کشورش لذت برد و تبدیل به دهمین بازیکنی شد که در همان سال به دبل باشگاهی و ملی دست یافت. عملکرد او در این دو رقابت باعث شد تا او در ماه آگوست به عنوان بهترین بازیکن مرد سال یوفا انتخاب شود.