رفتار عجیب فلیک: بازی روانی با شماره ۱۰ بارسا
رفتار عجیب فلیک: بازی روانی با شماره ۱۰ بارسا
هانسی فلیک شب گذشته رفتار عجیبی با آنسو فاتی داشت اما در نهایت باز هم به او بازی نداد.

به گزارش حاشیه ورزش

 بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه ال‌سادار مقابل اوساسونا به میدان رفت اما نتوانست روند بردهای متوالی‌اش در این مسابقات را در این دیدار هم حفظ کند و در نهایت با نتیجه ۲-۴ برابر حریف شکست خورد.

این اولین باخت هانسی فلیک روی نیمکت بارسا در مسابقات لالیگا بود که پیش از این آمار درخشانش تحسین بسیاری را برای او به ارمغان آورده بود. استفاده از سیستم چرخشی و استراحت دادن به بازیکنان اصلی به دلیل فشردگی تقویم مسابقات پیش رو یکی از دلایل اصلی این اتفاق به نظر می‌رسید.

اما با وجود این که سرمربی بارسا تصمیم گرفت در این بازی به بسیاری از بازیکنان جوان تیمش فرصت بدهد اما باز هم فرصتی برای آنسو فاتی به دست نیامد که در زمین بازی حضور پیدا کند و این بازیکن همچنان منتظر است که شاید فلیک به او اعتماد کند و اجازه دهد که مهارت و توانایی‌هایش را در زمین به نمایش بگذارد.

اتفاق عجیبی که شب گذشته برای این ستاره که با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ بارسا در واقع جانشین لیونل مسی است رخ داد این بود که فلیک از او خواست که خودش را برای ورود به زمین آماده کند و حتی تصاویر تلویزیونی هم نشان داد که او آماده می‌شود تا بالاخره پس از مدت‌ها دوری دوباره با پیراهن بارسا به زمین برود.

اما ظاهرا تصمیم سرمربی بارسا در بازه زمانی بسیار کوتاهی تغییر کرد و در نهایت فاتی با وجود این که کاملا برای ورود به زمین آماده شده بود، بار دیگر مجبور شد روی نیمکت بنشیند و نتوانست به میدان برود، اتفاقی که بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی به آن اشاره کرده و مدعی شدند که شاید این رفتار تاثیر منفی بسیار بدی روی او داشته باشد.

  • منبع خبر : ایسنا