زنده از نقل و انتقالات: بمب‌ها منفجر می‌شوند!
زنده از نقل و انتقالات: بمب‌ها منفجر می‌شوند!
با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.

به گزارش حاشیه ورزش

در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

موندن یا رفتن مورایس یکی از سوالات جالب نقل و انتقالات این فصله. باشگاه سپاهان پیشنهاد تمدید قرارداد رو داده و با موندن مورایس، سپاهان به استقبال خرید ستاره‌های بعدی هم می‌ره.

اولین خبر امروز تمدید قرارداد برادر وحید امیریه. فرید که فصل گذشته پست دفاع چپ بازی می‌کرد، حالا توی لیگ برتر برای خیبر بازی می‌کنه.

علیرضا بیرانوند در ویدیویی که ورزش سه تهیه کرده به نوعی خداحافظی کرد و گفت: من یک تصمیمی گرفتم و باید به تصمیمم احترام بگذارید. فقط می‌خواستم بگویم این اتفاقات هست و خیلی‌ها دوست نداشتند من اینجا باشم. هرجا که بروم صدم را برای تیمم می‌گذارم چون پول حلال سر سفره و پیش خانواده‌ام بردم و مطمئن باشید یک روزهایی اتفاقاتی می‌افتد که همیشه سرم بالاست.

  • منبع خبر : خبر ورزشی