ستاره نیم‌فصل و انگیزه‌های خاص در فینال حذفی
ستاره نیم‌فصل و انگیزه‌های خاص در فینال حذفی
ستاره تیم فوتبال سپاهان انگیزه‌های بالایی برای فینال جام حذفی خواهد داشت.

حاشیه ورزش:

ستاره تیم فوتبال سپاهان بعد از جام ملت های آسیا با افت شدیدی رو به رو شد و روند گلزنی او به شکل قابل توجهی با افت رو به رو شد و درخشش نیم فصل نخست را نداشت و تک مسابقه فینال فرصتی مناسب برای پایانی شیرین در فصل فوتبالی خواهد بود.

رضا اسدی در نیم فصل دوم مقابل پیکان و فولاد در هفته نوزدهم و بیستم موفق به گلزنی شد و در ده هفته پایانی لیگ برتر نتوانست برای سپاهان گل یا پاس گل ثبت کند، او در بازی با پرسپولیس و استقلال خوزستان کار را از روی نیمکت شروع کرد و در سه هفته پایانی لیگ برتر به طور کامل نیمکت‌نشین شد و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

اسدی با افت شدیدی که پیدا کرده بود در لیست تیم ملی هم قرار نگرفت تا تیم ملی را هم از دست بدهد اما این بازیکن همچنان یکی از ستاره‌های تیم فوتبال سپاهان است که در بازی فینال مقابل مس رفسنجان می‌تواند تفاوت‌ها را رقم بزند و با عملکردی متفاوت در این تک مسابقه روزهای سختی که پشت سر گذاشت را پایان دهد و در روند قهرمانی احتمالی طلایی‌پوشان تاثیر گذار باشد.

اسدی در بازی جام حذفی مقابل شمس آذر قزوین یکی از 3 گل سپاهان را به ثمر رساند و در صعود این تیم به فینال مسابقات تاثیرگذار بوده است و می‌تواند با گلزنی در بازی فینال در کنار هادی محمدی 2 گله شود و بهترین گلزن این تیم لقب بگیرد.

رضا اسدی یک بازی دیگر فرصت خواهد داشت تا شروع فوق‌العاده‌ای که در ابتدای فصل با پیراهن سپاهان داشت را با یک پایان خوب همراه کند و علاوه بر گرفتن جام قهرمانی فصل را به شکلی به پایان برساند که با انگیزه و روحیه بالایی آماده درخشش در فصل جدید فوتبال شود و شرایط متفاوتی را رقم بزند.

در حال حاضر کاوه رضایی با عملکرد خوبی که در بازی‌های اخیر داشته مورد توجه ویژه مورایس قرار گرفته است و به نظر می‌رسد که مورایس در فینال حذفی هم از این بازیکن استفاده کند، رضا اسدی که با مصدومیت رو به رو شده بود به شرایط مسابقه برگشته و به نظر می‌رسد در بازی با مس رفسنجان به عنوان یار تعویضی وارد زمین شود و این شانس را خواهد داشت تا در تغییر احتمالی نتیجه مسابقه نقش‌آفرینی کند، البته سپاهان در بازی مقابل گل‌گهر با سیستم 3-3-4 به میدان آمد و از دو وینگر سرعتی در زمین استفاده کرد و باید دید در بازی فینال تصمیم مورایس به چه شکل خواهد بود.

اسدی در این فصل در مجموع بازی‌های لیگ، حذفی و آسیا 13 گل به ثمر رساند و 4 پاس گل هم ارسال کرد و در مجموع عملکرد قابل قبولی داشته است.

  • منبع خبر : ورزش سه