سرمربی تاتنهام: برد حق ما بود!
سرمربی تاتنهام: برد حق ما بود!
آنگه پوستکوگلو بعد از پیروزی دراماتیک 2-1 تیمش مقابل شفیلد یونایتد اظهار کرد که از فوتبال تیمش راضی است و نتیجه منصفانه بوده است.

آنگه پوستکوگلو بعد از پیروزی دراماتیک 2-1 تیمش مقابل شفیلد یونایتد اظهار کرد که از فوتبال تیمش راضی است و نتیجه منصفانه بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش” پوستکوگلو به تیمی که به پیروزی 5-2 مقابل برنلی رسید، وفادار ماند و ریچارلیسون بار دیگر روی نیمکت نشست و سون هیونگ مین در نوک خط حمله تاتنهام بازی کرد. بازیکن جدید 60 میلیون دلاری تیم، برنان جانسون، هم روی نیمکت قرار گرفت و در نهایت تاتنهام با دو گل دیرهنگام توانست به یک پیروزی دراماتیک برسد. او در کنفرانس خبری بعد از بازی به سوالات متعددی پاسخ داد:
درباره پایان شگفت انگیز بازی
“پایان عادلانه ای بود. همچنین برای ساختن یک تیم خوب و فوتبال مورد علاقه‌مان هم روز خوبی بود. روحیه تیمی، استقامت و شخصیت نشان دادیم و امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم. هر بار که باید با مشکلات و پیچیدگی ها کنار بیایید و بر آن غلبه کنید، فکر می‌کنم چیز جدیدی یاد میگیرید که به رشد و بالندگی شما کمک می کند.”
در مورد روش فوتبالش
“شجاعت و جسارت است که به فوتبال معنی می دهد و اگر اینگونه باشیم، به موفقیت هم می رسیم.”

در مورد نقش هواداران
“هواداران امروز نقش خود را ایفا کردند. این بازی از نظر توقف‌های زیادی و زمان مرده، یک بازی واقعا خسته کننده بود. گاهی اوقات به خوبی با آن کنار نمی‌آمدیم و به جای ادامه دادن به بازی، در لحظات غیرضروری با داور صحبت می‌کردیم. هواداران می‌توانستند ناامید شوند، اما من فکر می‌کنم هواداران ما شخصیت را در این تیم می‌بینند، حتی زمانی که همه چیز بد بود و ما می‌رفتیم تا 1-0 شکست بخوریم، آنها می‌دیدند که تیم در حال تلاش برای بازی بهتر است. نوعی فوتبالی که آن‌ها می‌خواهند ببینند و فکر می‌کنم این به ادامه حمایت‌شان کمک می‌کند. آنها بسیار پرشور بودند چون تیمی که می‌خواستند را می‌دیدند.
در باره تغییر جو در استادیوم
“ما چنین تغییری را در بازی با شاختار و یونایتد هم احساس کردیم، این دومین بازی خانگی ما [در لیگ برتر] است، اما بازی‌هایی از این دست می‌توانند به ایجاد جو قدرتمند در اینجا [در ورزشگاه تاتنهام] کمک کنند.”

منبع ورزش سه

  • منبع خبر : ورزش سه