سناریو بعدی کیانوش چیست؟
سناریو بعدی کیانوش چیست؟
رکوردهای عجیب کیانوش رستمی در شهر رشت و در جریان لیگ برتر و واکنش نصیرشلال به این موضوع موجب شده تا همه منتظر یک سناریوی جذاب دیگر از سوی دارنده نشان طلای المپیک توکیو باشند

به گزارش حاشیه ورزش  رُمان زندگی قهرمانی کیانوش پایان باز دارد، هر چند که پیش‌بینی این رفتارها برای مخاطبان قهرمانِ کرمانشاهی دشوار نیست. رستمی تیرماه امسال و بعد از عدم حضور در رکوردگیری تیم ملی، به کادر فنی تاخت و رسما اعلام کرد بدون او سهمیه ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم خواهد سوخت. او با این حربه به دنبال فشار بر کادر فنی و فدراسیون برای اعزام به مسابقات جهانی ریاض بود اما بدشانسی او جایی بود که میرمصطفی جوادی در کمتر از ۶۰ روز بعد از ادعای وی، موفق شد با کسب عنوان قهرمانی جهان عملا سهمیه ایران را در این دسته به نام خود قطعی کند.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک، همچنین در مصاحبه دیگر آلوده بودن غذاهای اردوی تیم ملی را به عنوان سناریویی جدید به رسانه‌ها تحویل داد و یکی از دلایل عدم حضور خود در اردو را این مشکل عنوان کرد. این موضوع زمانی رنگ باخت که سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون در گفت‌وگو با ایرنا اعلام کرد: نمی‌دانم هدف رستمی از طرح این مسائل چیست زیرا کیانوش نه تنها غذای خود بلکه غذای میهمانانش را نیز از فدراسیون می‌گرفت.

منبع :ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا