طبق آیین‌نامه،رئیس قانونی فدراسیون فوتبال کیست ؟
طبق آیین‌نامه،رئیس قانونی فدراسیون فوتبال کیست ؟
عزیزی خادم در انتخابات ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ و در رقابت با کیومرث هاشمی و با ۴۹ رأی رییس فدراسیون فوتبال ایران معرفی شد.

حاشیه ورزش:

 مهرشاد عنبری_در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰ با رأی اعضای هیئت رئیسه از ریاست فدراسیون فوتبال برکنار گردید .
دپارتمان عزیزی خادم بر اثر یک سهل انگاری به عمد یا به سهو بعد از ۳۴۲ روز کاری  تا پایان دوره به کما رفت
علت برکناری عزیزی خادم  از زبان احسان اصولی  ، سخنگوی فدراسیون فوتبال  که در یکی از برنامه های تلویزیونی پخش شد  گفت ، دروغی بود که در باره تأیید اساسنامه فیفا گفته شد و این دروغ مارا به سمت مسائل بد و خطرناک می برد ( صلاحیت تحلیل این بحث  بر عهده  دایره حقوقی فدراسیون بوده و افراد غیر حقوقی در قامت قضاوت این  داستان نیستند ) .

اگر خطای عزیزی خادم را در این فصل برای افکار عمومی قابل پذیرش بدانیم
باید اقرار کرد ، قرارداد ۳ میلیون و ۳۲۵ هزار یورویی ویلموتس ، شکست تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا ، و ناکامی تیم ملی امید ایران در مرحله مقدماتی و شایعه فساد جاری در فوتبال ایران غیر قابل گذشت و اغماض است .
به هر حال مدت محرومیت عزیزی خادم روز بیست پنجم اردیبهشت به پایان رسید
عزیزی‌خادم و همکارانش در دو سال‌ونیم گذشته عنوان کردند که عزل ایشان  قانونی نبوده است. آن بندی که هیات‌رئیسه با استناد به آن عزیزی‌خادم را به صورت موقت عزل کرده بودند ، از اساسنامه حذف کرده اند  و به‌هرترتیب این اقدام اعضای هیأت ‌رئیسه با انتقاد گروهی از کارشناسان  فوتبال مواجهه شد.
حتی میثاقی ، مجری ورزشی از حذف آن بند نیز در صدا و سیما  پرده بر داشت .
در شرایط حاضر که فدراسیون  در برزخ دو جریان متفاوت قدرت قرار گرفته است  بنظر می‌رسد  دائره  حقوقی فدراسیون طی یک یادداشتی می‌توانند به تمام ابهامات و پیگیریهای مخاطبان  خاتمه دهند .