فردا، رویارویی دختران هندبال ایران با جمهوری چک
فردا، رویارویی دختران هندبال ایران با جمهوری چک
تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا در بازی سوم خود در مرحله پرزیدنت کاپ به مصاف جمهوری چک می‌رود.

حاشیه ورزش

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران که روز گذشته، سه‌شنبه 5 تیرماه، توانست در دومین دیدار خود در مرحله پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان شیلی را شکست دهد و با یک بازی درخشان و موثر به نخستین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد، از ساعت 12:45 فردا ظهر، پنجشنبه 7 تیر، به مصاف جمهوری چک می‌رود.

جمهوری چک سابقه 6 بار حضور در این مسابقات را دارد که طی این ادوار رده یازدهم (سه بار)، دوازدهم، پانزدهم و شانزدهم را کسب کرده است. این کشور در سال 2012 نیز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان بود که با قهرمانی سوئد به پایان رسید. چک‌ها در این دوره از مسابقات در دور مقدماتی مقابل سوئد و چین مغلوب شدند و الجزایر را 17- 23 شکست دادند. در مرحله پرزیدنت کاپ نیز این تیم مقابل صربستان شکست را پذیرا شد و با اسپانیا مساوی کرد.

ملی‌پوشان کشورمان در صورت پیروزی در این دیدار برای کسب رده 25 یا 26 با برنده دیدار دو تیم ازبکستان – چین تاپیه و در صورت شکست برای کسب رده 27 یا 28 با بازنده این دیدار بازی خواهند کرد. دیدار رده‌بندی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران روز جمعه، 8 تیر، برگزار می‌شود.

آسمان بدوی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شعبانی، غزاله مهری، هستی آرین‌فر ۱۶ بازیکن ایران در این مسابقات هستند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی