فریبا: تصور صعود آسان به جام جهانی را دور بریزیم.
فریبا: تصور صعود آسان به جام جهانی را دور بریزیم.
پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و فصل گذشته فوتبال ایران صحبت کرد.
به گزارش حاشیه ورزش

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و فصل گذشته فوتبال ایران صحبت کرد.

بهتاش فریبا درمورد همگروهی تیم ملی ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2024 با قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی، اظهار داشت: در گروه مناسبی قرار گرفته‌ایم اما نباید ساده‌انگاری کنیم. کسی تصور می‌کرد قطر برای دومین بار قهرمان جام ملت‌ها شود یا فینال را با اردن برگزار کند؟ حتی همین قرقیزستان هم مانند سایر تیم‌های آسیایی در حال پیشرفت و هیچ بازی آسان نیست.

وی افزود: در 2 بازی اخیر مقابل ازبکستان برنده نشدیم. فوتبال این کشور فوق‌العاده پیشرفت کرده و 2 بازیکنش ستارگان اصلی لیگ ایران هستند که به قدرت فنی‌شان ایمان آوردیم. ضمن اینکه بازیکنان بهتر از اورونوف و ماشاریپوف هم دارند. حتی آسان‌ترین تیم روی کاغذ هم می‌تواند درون زمین به یک رقیب بسیار سخت تبدیل شود.

بازیکن اسبق تیم ملی اضافه کرد: با تصور صعود راحت به جام جهانی، کارمان سخت می‌شود. البته افزایش سهمیه آسیا کار تیم‌ها را راحت کرده و اگر ما برای همه حریفان ارزش قائل شده و هیچ تیمی را دست کم نگیریم، راحت به این مسابقات می‌رویم.

ا، در مورد شرایط فصل گذشته فوتبال ایران گفت: لیگ امسال پرهیجان بود اما از نظر فنی نسبت به فصل قبل افت داشتیم.

وی ادامه داد: استقلال خوب کار کرد. این تیم به شدت گرفتار بود و گریبانگیر مشکلات زیادی شد. در مجموع جهات خوب نتیجه گرفتیم. درباره داوری هم باید بگویم صبر می‌کنم، صبر می‌کنم و صبر می‌کنم تا تکلیف حواشی فساد مشخص شود و تکلیف روشن باشد تا قهرمان واقعی مشخص شود.

پیشکسوت استقلال در مورد علت عدم قهرمانی این تیم توضیح داد: هم مشکل مالی، هم اختلافات و هم دلایل دیگر را می‌توان از مهم‌ترین علل عدم قهرمانی عنوان کرد. یک دلیل خاص را نمی توان به عدم قهرمانی نسبت داد.

فریبا اظهار داشت:‌ پرسپولیس تیمی بسیار خوب بود که از ۴ بازیکن عالی در خط حمله برخوردار بود. ارونوف، آل‌کثیر، ترابی، عالیشاه و باعث شدند تا پرسولیس نتایج بسیار خوبی کسب کند.

  • منبع خبر : خبر ورزشی