فلیک: می‌خواهم تیمی شبیه تیم پپ بسازم!
فلیک: می‌خواهم تیمی شبیه تیم پپ بسازم!
هانسی فلیک می‌گوید بارسلونا می‌خواهد از آنچه پپ گواردیولا در منچسترسیتی ساخته است الگو بگیرد.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدارش در اردوی پیش که در کشور آمریکا در حال برگزاری است مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و توانست با ارائه عملکردی خوب و قابل قبول با نتیجه ۲-۲ برابر این تیم مساوی کند.

این اولین حضور رسمی فلیک روی نیمکت بارسلونا پس از انتخابش به عنوان جانشین ژاوی بود و پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «ما عملکرد بسیار خوبی برابر یک تیم بزرگ داشتیم. با هم دفاع و با هم حمله کردیم این همان چیزی است که می‌خواهیم. برای یکدیگر جنگیدیم. شاید در نیمه اول کمی دفاعی بودیم اما ایده ما این است که بیشتر جلو برویم.

بدون شک لازم است که مالکیت توپ بیشتری در زمین داشته باشیم، اما باید به یاد داشته باشید که ما در حال بازی روبروی سیتی بودیم. پپ گواردیولا هشت سال است که در این تیم حضور دارد و ما هم می‌خواهیم فلسفه مشابهی مانند آنها در بارسلونا پیاده کنیم. شاید کمی متفاوت اما ایده‌ای که داریم به همین شکل است.»

او درباره مشکلات دفاعی تیمش اظهار داشت: «من مطمئن نبودم که از نظر دفاعی در سطح خوبی قرار داشته باشیم، اما شرایط خوب بود. بازی خیلی خوب پیش رفت اما مطمئنا نیاز داریم که پیشرفت‌هایی داشته باشیم.»

سرمربی جدید بارسا درباره شرایط بازیکنان اضافه کرد: «در طول این مدت همیشه با بازیکنان صحبت کردیم و به این روند ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به خوبی به آنها بگوییم که چه انتظاراتی از آنها داریم. پیش از این در مراسم معارفه‌ام درباره لاماسیا حرف زده بودم و به آنها توجه دارم. می‌دانم که همه راجع به آنها صحبت می‌کنند.»

  • منبع خبر : خبر ورزشی