فلیک نمی‌خواهد ستاره جنجالی از بارسا برود
فلیک نمی‌خواهد ستاره جنجالی از بارسا برود
هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، پس از فصل سخت قرضی ژائو فیلیکس در نوکمپ، نظر خود را در مورد این بازیکن پرتغالی اعلام کرد.

حاشیه ورزش:

فیلیکس فصل گذشته با پیوستن قرضی به بارسلونا برای فصل 24-2023 به آرزوی خود رسید. با این حال، این بازیکن 24 ساله نتوانست فرم درخشان گذشته خود را که زمانی او را به عنوان یکی از درخشان‌ترین استعدادهای فوتبال اروپا معرفی می کرد، به دست آورد.

فیلیکس در مجموع 24 بار برای آبی‌اناری‌ها در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و 10 گل به ثمر رساند. این شامل گلزنی در خانه و خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید، باشگاه اصلی او بود.

به نظر می رسد فلیک طرفدار پر و پا قرص اوست. طبق گزارش مارکا، سرمربی آلمانی به مدیران باشگاه گفته است که علاقه‌مند است این مهاجم برای یک فصل دیگر برای بارسلونا بازی کند.

فلیک بر این باور است که فیلیکس می تواند عضو ارزشمندی برای تیم او باشد. با توجه به اینکه او تنها دو سال است که از کسب عنوان بهترین بازیکن سال اتلتیکو مادرید فاصله دارد، به نظر می رسد تلاش برای تمدید قرض او به منظور به کار گیری استعداد واقعی فیلیکس، عاقلانه باشد.

2007103

مشخص کردن آینده فیلیکس تنها یکی از موارد موجود در لیست بلندبالای کارهای پیش روی فلیک است که ماه گذشته جانشین ژاوی شد. وضعیت مالی باشگاه همچنان نگران کننده است – تا جایی که بارسلونا حتی نمی تواند سرمربی جدید خود یا کادر او را ثبت کند – و هر پیشنهاد خوبی برای بازیکنان تیم باید مورد بررسی قرار گیرد.

در واقع طبق گزارش ها، رافینیا، وینگر این تیم، قرار است پیشنهادی 100 میلیون یورویی (85 میلیون پوند/ 109 میلیون دلار) از یک باشگاه “قدرتمند” عربستانی دریافت کند.

  • منبع خبر : ورزش سه