فکری: برنامه‌های بلند مدت برای مس داریم
فکری: برنامه‌های بلند مدت برای مس داریم
محمود فکری از اهداف بلند مدت خود در مس شهربابک گفت.

به گزارش حاشیه ورزش

محمود فکری سرمربی جدید مس شهربابک درباره شرایط این تیم و اهداف‌شان در لیگ یک صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که هرچه سریع‌تر به مسیر ایده‌آل این باشگاه برسند.

فکری در ابتدای صحبت‌های خود عنوان کرد: تقریبا 3 روز است که تمرینات را شروع کردیم و همزمان در حال جذب بازیکن هستیم تا رفته رفته تیم کامل‌تر شود و در روزهای آینده به تهران خواهیم آمد و اردویی را برگزار می‌کنیم و آماده حضور در مسابقات می‌شویم.

او درباره حضور در استان کرمان گفت: قبلا مذاکراتی با مس کرمان داشتم و سعادت نداشتم که در خدمت مردم کرمان باشم، اما امسال صحبت‌هایی که با مس شهر بابک شد فضای خوبی ایجاد شد و کار را شروع کردیم و با کمک مردم، مدیریت، رسانه ها تلاش می‌کنیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

فکری در پاسخ به میزان امکاناتی که مس شهربابک در اختیار او گذاشته گفت: امکانات و زیرساخت خوبی وجود دارد و با توجه به حضور مدیریت جدید چون سابقه خوبی داشتند در ساختار سازی، مجموعه خوبی را به وجود آوردند و فکر می‌کنم با وجود آنها اتفاقات بهتری رقم بخورد و مجموعه کامل‌تر و امکانات بیشتر شود.

فکری درباره قرارداد بلند مدت خود گفت: یکی از برنامه‌های باشگاه مس شهربابک ساختارسازی و توجه به تیم‌های پایه و بازیکنان بومی است و همچنین تشکیل تیمی که مسیر پیشرفت را دنبال کند و در سال جدید اتفاقات بهتری را رقم بزنیم و اگر نشد نسبت به سال‌های گذشته نزدیک‌تر شویم به تیم‌های بالا جدول تا در سال‌های آینده به اهداف خودمان برسیم.

او در انتها گفت: امیدوارم مردم به ما کمک کنند و بتوانیم روزهای خوبی را برای این شهر رقم بزنیم.

  • منبع خبر : خبر ورزشی