قهرمانان و بزرگان تنیس روی میز استان تجلیل شدند
قهرمانان و بزرگان تنیس روی میز استان تجلیل شدند
خروشی-هم زمان با فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت صاحب الزمان حضرت مهدی (ع) آیین تجلیل از مدال آوران؛قهرمانان ؛پیشکسوتان و نفرات منتخب تنیس روی میز خراسان رضوی پنج شنبه ۲۶اسفندماه در خانه تنیس روی میز استان برگزار شد.

حاشیه ورزش : بر اساس این گزارش در این مراسم مهرداد علیقارداشی، رییس فدراسیون به همراه هیات همراه به دلیل اوضاع نامناسب جوی نتوانستند حضور داشته باشند و هاشمی جواهری سرپرست اداه کل ورزش و جوانان نیز به دلیل مشکلات بوجود آمده عذر خواهی کرد و عجمی نژاد معاون ورزش قهرمانی اداره کل به همراه امیر عمیدی مدرس فددراسیون جهانی کارگاه دانش افزایی تمرینات مولتی بال تنیس روی میز نیز حضور پیدا کرد.
در این مراسم محمودی گلستانی رییس هیات تنیس روی میز ضمن تقدیر و قدر دانی از قهرمانان،مدال آوران و زحمت کشان هیات و تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با اراپه گزارشی از عملکرد ۱۱ماه هیات گفت: در این مدت علیرغم شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزرشی موفق به برگزاری بیش از ۵۵ دوره مسابقات استانی و منطقه‌ای در رده های مختلف سنی شدیم ، کارگاه های آموزشی و همچنین اعزام بازیکنان به مسابقات کشوری را برنامه ریزی و اجرا کردیم که خوشبختانه موفق به کسب نتایج درخشانی شدیم که می توان به حضور مهشید اشتری در تیم ملی بزرگسالان بانوان، یکتا ادیبیان تیم ملی نوجوانان دختر، پرهام گلستانی مقام سومی انفرادی هوپس تور ایرانی ( برای اولین بار در تاریخچه تنیس روی میز استان)، و مبین راعی مقدم مقام یازدهم هوپس اشاره داشت.
و امیدواریم باحمایت خانواده ها و اداره کل ورزش و جوانان در راستای ارتقای تنیس روی میز گام های موفق تری برداریم.
وی افزود: همچنان که وعده داده بودیم مراسمی برای تجلیل از قهرمانان و افرادی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی و ارتقای رنکینگ کشوری را کسب کرده اند برگزار کنیم که خوشبختانه این مهم محقق شد .
وی همچنین از پرداخت پاداش به مهشید اشتری و یکتا ادیبیان بدلیل حضور در تیم ملی در طی سال جاری خبر داد.
وی با تقدیر ویژه از خانواده مهشید اشتری و یکتا ادیبیان با اشاره به این که خانواده ها در توسعه تنیس روی میز استان نقش پررنگی داشته اند و معتقدم حمایت خانواده ها ، تلاش و جدیدت بازیکنان و همت مربیان بال های موفقیت تنیس روی میز استان است به همین خاطر در صدد این بودیم که به نحو شایسته از برخی خانواده ها که در این رستا همراه ما بودند تقدیر کنیم امید است که با اتحاد و در کنار هم بودن همچنان سیر صعودی را طی کنیم.
د رادامه این مراسم از قهرمانان پاراتنیس به همراه کفشدار حسینی مربی با ارزش این عزیزان که موفق به کسب ۶مقام کشوری شد ند به نحو شایسته و بایسته تقدیر به عمل آورده شد
رییس هیات تنیس روی میز خراسان رضوی در همین رابطه به ارسال پیام تبریک رییس فدراسیون اشاره کرد و گفت: مهرداد علی قارداشی رییس فدراسیون به مناسبت کسب مدال های ارزشمند و رنگارنگ از مسابقات تنیس روی میز پاراسیایی جوانان در بحرین پیامی به این مضموم ارسال کرد: به طور حتم با همت و تلاش همکارانتان در هیات تنیس روی میز استان این مهم اتفاق افتاده است صمیمانه از جنابعالی و همکاران شما که نقش پررنگی در این موفقیت داشتند تقدیر می کنم.
در این مراسم عجمی نژاد معاون ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به پیشینه و تاریخچه ظهور در ادیان مختلف گفت: باید با آنچه گفته می شود ایمان و اعتقاد داشته باشیم و عمل کنیم و با محوری قرار دادن اخلاق حرفه ای جایگاه ورزش استان را ترقی بخشیم و به جایگاه واقعی در میان سایراستان ها دست یابیم و این تفکر و اندیشه با ابزارهای همفکری ، تعامل،دانش فنی،تجربه و توانایی مدیریت محقق می شود.
وی از هیات تنیس روی میزاستان به عنوان یکی از هیات های موفق در خصوص استعداد پروری ،. نخبه پروری و قهرمان پروری درمیان سایر هیات های ورزشی یاد کرد و گفت:اداره کل ورزش و جوانان از هیات هایی که درراستای اعتلای ورزش قهرمانی،استعداد پروری و همچنین توسعه ورزش قهرمانی در شهرستان ها تلاش می کنند حمایت خواهد کرد.
در پایان این مراسم ۴۰ نفر از ورزشکاران،مدال آوران،مربیان، وپیشکسوتان و اعضای هیات با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.