لحظه به لحظه از پاريس: نبرد حساس ایران و آمریکا
لحظه به لحظه از پاريس: نبرد حساس ایران و آمریکا
ورزشکاران ایرانی در روز پنجم المپیک‌ در پنج رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

به گزارش حاشیه ورزش

در حالى كه شرق آسيايى‌ها صدر جدول مدال‌هاى المپيک ۲۰۲۴ پاریس را قبضه کرده‌اند، کاروان ایران همچنان در روزهایی که خبری در رشته‌های پرمدالش نیست، در رشته ای همچون شمشیربازی در انتظار کسب مدال است.

در‌ روز پنجم مسابقات المپیک، کاروان ایران در چهار‌ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان و‌ تنیس روی میز‌ نماینده دارد. بدون شک‌‌ پرامیدترین رشته در این روز شمشیربازی است که در بخش تیمی‌ پای به میدان‌‌ خواهد گذاشت. این تیم‌ که در بخش انفرادی به توفیقی دست‌ پیدا نکرد، آخرین شانس خود را در بخش تیمی دنبال می‌کند، جایی که باید در یک جدال فوق حساس برابر آمریکا بایستد.

از سوی دیگر جدال جذاب ژاپن، چین و استرالیا در صدر جدول مدال‌ها نیز‌ ادامه خواهد داشت و باید دید سامورایی‌ها می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز‌ پنجم بازی‌های المپیک همراه ما باشید:

علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران را در بازی با آمریکا تشکیل می‌دهند که از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

زک استابلتی کوک از تیم استرالیا در نیمه نهایی 200 متر قورباغه مردان در روز چهارم بازی‌های المپیک پاریس. شکست نور در آب با تصویر کاری کرده که انگار دو آدم مختلف در حال شنا کردن هستند.

دانیل تیس، بازیکن شماره 10 آلمان، در مسابقه بسکتبال دور مقدماتی مردان مقابل برزیل توپ را درون سبد می‌کوبد. آلمان قهرمان جهان با پیروزی در این مسابقه به صدر گروه B صعود کرد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی