ماموریت مهم: لوا برای بارسا بازیکن خرید!
ماموریت مهم: لوا برای بارسا بازیکن خرید!
روبرت لواندوفسکی نقش مهمی را در انتقال وویژیک شزنی به بارسلونا ایفا کرده است.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا در چند روز اخیر با معضل مهم مصدومیت مارک آندره تراشتگن روبرو بوده که باعث شد این بازیکن چاره دیگری جز سپردن پایش به تیغ جراحان نداشته باشد و حالا باید برای مدتی طولانی دور از میادین باشد و به احتمال زیاد فرصت بازگشت به ترکیب بارسا تا پایان فصل را نخواهد داشت.

مدیران این باشگاه در طول چند روز گذشته جلسات بسیاری را برای تصمیم‌گیری درباره خرید یک بازیکن آزاد به عنوان جانشین او برای کوتاه مدت یا خرید یک دروازه‌بان مطمئن و آینده‌دار در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی برگزار کردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم این است که هرچه زودتر برای خرید جانشین اقدام کنند.

شزنی گزینه اصلی مطرح شده بود. این بازیکن پس از ترک یوونتوس در اقدامی غیرمنتظره تصمیم گرفته بود از دنیای فوتبال خداحافظی کند و اسکای اسپورت خبر داده است که لواندوفسکی نقش مهمی را در متقاعد کردن او برای بررسی پیشنهاد ارائه شده از سوی بارسا ایفا کرده است.

این ستاره لهستانی در طول چند روز اخیر بارها با هم‌تیمی‌اش در تیم ملی این کشور تماس گرفت تا او را راضی کند که به بارسلونا ملحق شود و در ادامه فصل به این تیم کمک کند و گفت‌وگوهایش با مدیران بارسا هم باعث شد که آنها به صورت جدی برای به خدمت گرفتن شزنی اقدام کنند و به این ترتیب نقش مهمی را برای هر دو طرف ایفا کرد.