ماموریت ویژه فان نیستلروی: ستاره را برگردان
ماموریت ویژه فان نیستلروی: ستاره را برگردان
رود فان نیستلروی ماموریتی ویژه در تمرینات منچستریونایتد دارد که احیای مارکوس رشفورد است.

به گزارش حاشیه ورزش

یکی از تغییرات مهمی که مدیران باشگاه منچستر یونایتد در این تابستان در کادر فنی این تیم ایجاد کردند مربوط به حضور فان نیستلروی در یونایتد به عنوان دستیار اریک تن‌هاخ بود.

این ستاره هلندی سابق منچستر یونایتد که در زمان حضورش در این تیم موفق شده بود ۱۵۰ گل در ۲۱۹ بازی به ثمر برساند، از زمان آغاز تمرینات پیش فرض در کنار این تیم حضور داشته و در تلاش است تا به تن‌هاخ برای آماده کردن هرچه بهتر بازیکنان کمک کند.

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شده است که ماموریت ویژه این مربی هلندی این است که بتواند به مارکوس رشفورد برای بازگشت دوران اوجش در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس کمک کند. این بازیکن دو سال قبل یکی از ستاره‌های درخشان شیاطین سرخ در لیگ برتر بود و توانست گل‌های بسیاری را برای آنها به ثمر برساند اما فصل قبل با افتی فاحش روبرو شد.

گفته می‌شود که فان نیستلروی در طول تمرینات و دیدارهای دوستانه‌ای که یونایتد در طول چند هفته اخیر برگزار کرده در حال راهنمایی خصوصی این مهاجم دیده شده است انتظار می‌رود که تاثیر زیادی روی عملکرد او در رقابت‌های فصل آینده داشته باشد و شاید بتواند بار دیگر رشفورد را به روزهای اوجش برگرداند که مطمئن اتفاق بسیار مهمی برای یونایتد خواهد بود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی