محمدی‌راد: سپاهان قهرمانی والیبال را می‌خواهد
محمدی‌راد: سپاهان قهرمانی والیبال را می‌خواهد
سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم‌های سپاهان اصفهان و پاس گرگان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر سپاهان به پایان رسید.

رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان پس از پیروزی مقابل پاس گرگان گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شاهد همان دیداری بودیم که توقع آن را داشتیم. به هر دو تیم بابت عملکردشان در این دیدار تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: روز خوبی را در سرویس پشت سر گذاشتیم و توانستیم نظم دفاعی تیم پاس را به هم بریزیم. در دفاع روی تور و توپ‌های برگشتی نیز بسیار خوب عمل کردیم. در مجموع بازی با پاس دیدار ساده‌ای از کار درآمد و توقع پیروزی سه بر صفر را نداشتیم.

محمدی راد گفت: پاس تیم بسیار جنگنده‌ای است و من مطمئنم که امروز روز خوب آن ها نبود. این بازی را فراموش می‌کنیم و به فکر بازی بعدی هستیم.

او در پایان گفت: تیم سپاهان به دنبال قهرمانی است. تیم‌های بسیار زیادی در لیگ امسال با برنامه وارد عرصه شده‌اند و باید بگویم تیم‌های مدعی زیاد هستند. باید جنگید و حق خودمان را در زمین والیبال بگیریم.

سرمربی پاس گرگان: شگفتی‌ساز لیگ برتر بودیم

عیسی سنگدوینی، سرمربی پاس هم در مورد این دیدار گفت: به تیم سپاهان بابت این پیروزی تبریک و به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. البته از عملکرد تیم راضی نیستم.

سرمربی تیم والیبال پاس ادامه داد: انتظار داشتم بازیکنانم شرایط بهتری را در بازی رقم بزنند. شگفتی‌ساز لیگ برتر بودیم و کسی فکرش را نمی‌کرد به پلی‌آف برسیم به همین دلیل چیزی برای از دست دادن در مرحله پلی آف نداریم.

سنگدوینی گفت: امروز با حریف قابل احترامی مسابقه دادیم که بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. به همین خاطر توقع داشتیم که ذهن بچه‌ها راحت باشد اما این طور نشد. امیدوارم در بازی بعدی تیمی که با چند سرباز و بدون هیچ گونه هزینه‌ای راهی لیگ برتر شده، عملکرد بهتری داشته باشد و به نوعی به جامعه والیبال خدمت کند.

او در پایان تصریح کرد: هدف نخست پاس حفظ سهمیه لیگ برتری و بعد از آن صعود به مرحله پلی‌آف بود. سپاهان شانس قهرمانی است. امیدوارم در پایان لیگ، هر تیمی که شایسته‌تر است قهرمان شود و ما نیز در بازی بعدی حداقل سه بر صفر نبازیم.