مشتری جذاب ستاره ناراضی بارسا: در لالیگا بمان
مشتری جذاب ستاره ناراضی بارسا: در لالیگا بمان
باشگاه سویا قصد دارد برای به خدمت گرفتن ویتور روکه با بارسلونا وارد مذاکره شود.

به گزارش حاشیه ورزش

روکه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به بارسلونا ملحق شد و پیش‌بینی می‌شد که خیلی زود به یکی از بازیکنان اصلی ترکیب این تیم تبدیل شود تا بتواند عملکرد خوبی را در خط حمله تیم تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما عملکرد نه چندان خوب او در همان چند دیدار ابتدایی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد باعث شد که سرمربی سابق بارسا دیگر اعتمادی به او نداشته باشد و فرصت زیادی را برای حضور در میدان در اختیار این بازیکن نگذارد و همین سرآغاز جنجالی بزرگ بود.

نارضایتی او و اظهارات مطرح شده از سوی اطرافیان و مدیر برنامه‌هایش باعث شد که مدیران بارسا به صورت جدی به فکر فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و با وجود این که گفته می‌شد این ستاره برزیلی حاضر به ترک بارسا نیست اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که مدیر برنامه او بالاخره پیشنهاد جدایی قرضی را پذیرفته و آنها به این نتیجه رسیده‌اند که این بهترین گزینه در حال حاضر است.

هدف اصلی روکه موفقیت در بارسلونا است و حالا سویا به صورت جدی شرایط او را زیر نظر دارد و قصد دارد که این بازیکن را به صورت قرضی و با قرارداد یک ساله به خدمت بگیرد. این فرصت خوبی برای او خواهد بود که همچنان در اسپانیا و رقابت‌های لالیگا بماند و به بازگشت به بارسلونا در تابستان آینده امیدوار باشد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی