مشهد در انتظار معجزه کاپیتان سابق تیم ملی والیبال
مشهد در انتظار معجزه کاپیتان سابق تیم ملی والیبال
نماینده مشهد پس از یک سال غیبت، پلی‌آف را هدف گرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش

والیبال خراسان اگر چه بسیار سخت اما توانست سهمیه این استان را در لیگ برتر والیبال ایران حفظ کند و با عنوان تیم سپهر صدرا در لیگ شرکت خواهد کرد.

این تیم قرار است با سرمربیگری امیر حسینی پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران که خود اهل مشهد است در لیگ برتر والیبال ایران شرکت کند. آنها اگرچه خیلی دیر شروع به تشکیل تیم و شروع تمرینات کردند، اما حضور امیر حسینی باعث شد تا بازیکنان خوبی به این تیم بیایند.

آنها در پست پاسور توانستند امیر افشار و بهزاد حیدرشاهی را به خدمت بگیرند، در پست دریافت کننده قدرتی، ادریس دانشفر و بهنام ابراهیمی را به همراه چند جوان بومی خواهند داشت، در بخش سرعتی زن، علیرضا عبدی، مهرداد بابایی و طیب عینی با این تیم خواهند بود.

قطر پاسور این تیم در فصل جدید باز هم در اختیار پوریا یلی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران است که محمد رضا آل جلیل جوان یار دیگر این تیم در این پست است. کاپیتان و لیبروی تیم سپهر صدرا مشهد هم بر عهده مجتبی یوسفی است که قرار است به همراه اسماعیل طالبی لیبروهای این تیم را تشکیل بدهند.

امیر حسینی همچنین در پست دریافت کننده همچنان به دنبال بازیکن است، آنها قرار است در این پست یک بازیکن خارجی جذب کنند. به نظر می رسد همه چیز برای تیم مشهدی خوب پیش می رود و با توجه به حمایت مدیران این استان از این تیم انتظار می رود سپهر صدرا نتایج خوبی در لیگ بگیرد و حداقل راهی پلی آف شود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی