مغز متفکر سپاهان آماده و متمرکز!
مغز متفکر سپاهان آماده و متمرکز!
هافبک باتجربه و خوش استیل سپاهان حضور موثری در تمرینات این تیم دارد.

برایان دابو هافبک میانی باتجربه و توانمند سپاهان که فصل گذشته یکی از بازیکنان مورد اعتماد مورایس بود خیلی زود در تمرینات حضور پیدا کرد و آماده پشت سرگذاشتن دومین فصل حضورش در فوتبال ایران و سپاهان خواهد بود.

دابو در اکثر مسابقات فصل گذشته در کنار محمد کریمی یا امید نورافکن به میدان رفت و علاوه بر قدرت بدنی بالایی که دارد وظیفه بازیسازی و میدان‌داری را هم برعهده داشت و جریان بازی سپاهان را کنترل می‌کرد.

او در برخی از مسابقات با توجه به غیبت مدافعان میانی سپاهان در پست دفاع وسط بازی کرد و عملکرد قابل قبولی ارائه کرد تا مورایس هرزمان که گره‌ای در کارش ایجاد می‌شد به این هافبک بورکینافاسویی اعتماد کند.

دابو در ترکیب سپاهان جز معدود بازیکنان باتجربه و کهنه‌کار است و فصل آینده در کنار جوان‌های پرتعداد سپاهان ایفای نقش می‌کند، خونسردی و اعتماد به نفس بالای این بازیکن می‌تواند سپاهان را درسطح بالاتری قرار دهد و با شناخت بیشتر او نسبت به لیگ ایران باید آماده درخشش این بازیکن باشیم.

دابو فصل گذشته 29 بازی برای سپاهان انجام داد و 2 پاس گل هم به نام خودش ثبت کرد اما هنوز در لیگ ایران و حتی لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده است.

  • منبع خبر : خبر ورزشی