مورد عجیب یونایتد
مورد عجیب یونایتد
منچستر یونایتد در تابستان با یک مشکل بزرگ مواجه شده و آن آسیب دیدگی سریالی بازیکنان تیم است به طوری که در دیدار برابر رئال بتیس دو بازیکن تیم مصدوم شدند.

به گزارش حاشیه ورزش

یکی از مشکلات اصلی منچستر یونایتد در فصل قبل آسیب دیدگی های سریالی و متعدد بازیکنان تیم بود.

تن هاخ بارها به این موضوع اعتراض کرد و البته حق با او هم بود چرا که به ندرت پیش آمد که شیاطین سرخ با ترکیب اصلی خود به میدان روند.

بیمارستان مصدومان منچستر یونایتد در فصلی که گذشت همواره مریض داشت و به نظر می رسد که این روال برای تیم در فصل پیش رو هم ادامه خواهد داشت.

مورد عجیب منچستر یونایتد در تابستان سال جاری مصدومیت های پیاپی بازیکنان است.

در دیدار نخست دوستانه منچستر یونایتد در اردوی آمریکا لینی یورو و هویلوند مصدوم شدند. طبق اعلام باشگاه منچستر یونایتد لینی یورو 3 ماه و هویلاند 6 هفته نمی توانند تیمشان را همراهی کنند تا این دو بازیکن کلیدی چند بازی مهم و آغازین فصل جدید را از دست دهند.

نکته عجیب اینکه در دومین بازی دوستانه یوتایتد ها هم تیم دو مصدوم داد. منچستر یونایتد ساعاتی قبل در دیداری دوستانه با نتیجه 3 بر 2 برابر رئال بتیس به پیروزی دست پیدا کرد.

در این بازی دو بازیکن منچستر یونایتد مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند. رشفورد و آنتونی مصدومان جدید یونایتد هستند که هنوز زمان دوری آنها از میادین مشخص نیست.

  • منبع خبر : ایسنا