نتایج ضعیف کشتی خراسان 
نتایج ضعیف کشتی خراسان 
تیم کشــتی آزاد نونهالان خراســان رضوی در مســابقات قهرمانی کشــور بــه مقام نهمی دست‌یافت.

به گزارش حاشیه ورزش

معین شریف

آزادکاران خراسانی در حالی نهم شدند که تیم فرنگی استان توانسته بود به مقام پنجمی دست یابد. محمدجواد حسن‌زاده در وزن 35کیلوگرم برای تیم خراسان رضوی نقره گرفت و بهراد تاجیک در 62کیلوگرم و محمدعرفان هاتفی در 75کیلوگرم توانستند دو مدال برنز به ارمغان بیاورند. در پایان این مسابقات تیم اســتان تهران با 175 امتیاز اول شد و تیم های مازندران و البرز به ترتیب با 170 و 111 امتیاز دوم و سوم شدند. تیم خراسان رضوی نیز با شصت امتیاز نهم شد.

درخشش دوچرخه‌سواران پیشکسوت

مسابقات دوچرخه‌سواری پیشکسوتان قهرمانی کشور با درخشش رکاب‌زنان خراسانی به پایان رسید. خراسان در این مسابقات، 4 طلا، یک نقره و یک برنز به دست آورد. حسن کریمی و جواد مهمان‌نواز هرکــدام دو مــدال طـلـا در دو ماده برای تیم خراسان رضوی به دست آوردند. حسین ابوترابی در رده سنی 40تا44سـال نیـز نقره گرفت و حمید طالب مدال برنز رده سنی 35تا39سال را برای تیــم استان به ارمغان آورد .

عنوان هفتم برای  دوومیدانی خراسان

تیم دوومیدانی پسران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب 7 مدال به کار خود پایان داد. در این رقابت‌ها که در تهران پیگیری شد، محمدرضا شوقی در پرتاب نیزه، محمدمهدی کریمی در پرتاب وزنه، مصطفی عبدی در پرتاب نیزه و مجتبی حشمتی در پرتاب نیزه کلاس‌های مختلف موفق به کسب مدال طلا شدند. امیرمحمد کلیدری مدال نقره پرتاب دیسک را به دست آورد و سام سلطانپوردر پرتاب وزنه و حامد مصطفوی در پرتاب دیسک مدال برنز را از آن خود کردند.

کاراته روی دور باخت

تیم کاراته هشتمین خورشید مشهد که در سوپر لیگ این فصل حال‌وروز خوشی ندارد، در جریان پنج بازی هفته‌های سوم و چهارم این رقابت‌ها که به میزبانی تالار شهید افراسیابی تهران برگزار شد، بازنده شدند. آن‌ها هر پنج بازی‌شان را باختند. تیم مشهد ، درنبرد اول برابر توسعه نیشکر خوزستان 25بر3 و در بازی دوم با همین نتیجه مقابل دانشگاه آزاد بازنده شدند. اوضاع تیم مشهد در سومین بازی برابر بیمه تعاون بدتر از دو بازی قبلی بود و 28بر0 بازنده شدند. کاراته‌کارهای خراسانی در چارچوب هفته چهارم هم دو باخت داشتند. ابتدا 22بر6 مغلوب آوای رزم شدند و بعد 19بر9 به رعد پدافند باختند.این نتایج آن‌ها را در پایان نیم‌فصل قعرنشین رقابت‌ها کرده است.