نفت آبادان از نظر مالی با خیلی از تیم‌های لیگ برتری هم‌تراز نیست
نفت آبادان از نظر مالی با خیلی از تیم‌های لیگ برتری هم‌تراز نیست
خوزستان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان این که امیدوارم حمایت‌ها از تیم فوتبال نفت آبادان بیشتر شود، گفت: نفت از نظر مالی با خیلی از تیم‌های لیگ برتری هم‌تراز نیست

حاشیه ورزش :رحمانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان و ویسی سرمربی این تیم با مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حاشیه ورزش حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مناطق آزاد با بیان این که حمایت از تیم محبوب صنعت نفت آبادان یکی از افتخارات سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه ورزش و فرهنگ است، اظهار کرد: منطقه آزاد سال گذشته ۳۰ میلیارد و امسال نیز ۳۵ میلیارد تومان به عنوان اسپانسر به تیم نفت آبادان کمک کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به این که صنعت نفت در شادابی و افزایش سرمایه اجتماعی مردم منطقه نقش بسزایی دارد، به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند توصیه شد، کمک‌های این سازمان را به این باشگاه در چارچوب قانون افزایش دهد.

مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سال گذشته سازمان منطقه آزاد اروند در مقطعی که صنعت نفت آبادان نیاز به حمایت شدید داشت در کسوت حامی نقش تأثیرگذاری داشت و اگر این حمایت نبود شاید تیم نتایج لازم را کسب نمی‌کرد. امیدوارم این حمایت‌ها افزایش داشته باشد زیرا نفت از نظر مالی با خیلی از تیم‌های لیگ برتری هم‌تراز نیست.

 

  • منبع خبر : ایسنا