نفت‌ مسجدسلیمان انگار سرمربی ندارد!
نفت‌ مسجدسلیمان انگار سرمربی ندارد!
یک پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان در چهار بازی سپری شده از لیگ یک، چهار شکست را تجربه کرده و این نشان می‌دهد تیمی بدون فرمانده است، گفت: نفت به صورتی بازی می‌کند که گویا سرمربی ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش

صفر علی جمالپور  با بیان این که چهار شکست متوالی نشانه خوبی برای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نیست، اظهارکرد: با توجه به این تعداد شکست در ابتدای لیگ، همه می‌پرسند در بازی‌های آینده تیم کلانتری چه خواهد کرد و اگر این گونه پیش برود، هیچ تیمی را نه تنها نمی برد، بلکه هواداران را به گریه می اندازد و آینده تلخی پیش‌روی آن‌ها قرار داده است. واقعا نمی دانم چگونه وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان را نقد کنم تا مدیران این تیم بدانند اگر دست روی دست بگذارند، دیگر فرصت جبران نخواهند داشت و در شرایط بسیار سختی قرار دارند.

او ادامه داد: نفت مسجد سلیمان جزو تیم‌های شناخته شده در جنوب کشور است؛ نکته مهم این است که با این نتایج باید برای سقوط نکردن بجنگد، آن هم در حالی که اکنون وضعیت تیم چندان مطلوب نیست. وقتی حکایت تلخ این روزهای نفت مسجدسلیمان را می بینیم که مقابل هر تیمی تسلیم می شود، این سوال مطرح می شود که ابهت شیران زاگرس کجا رفته است؟

این پیشکسوت فوتبال خاطر نشان کرد: نفت مسجدسلیمان به رغم اینکه مربی با تجربه ای چون کلانتری دارد، به گونه ای بازی می کند که کمتر کسی بتواند وجود چنین مربی را در راس این تیم احساس کند. عجیب این که انگار همه چیز از دست کلانتری رها شده و بازیکنان نفت چه در خانه و چه در خارج از خانه به صورتی بازی می‌کنند که هیچ نکته امیدوارکننده‌ای که حاکی از حضور یک مربی تاثیر گذار در این تیم باشد، در عملکردشان به چشم نمی خورد.

او افزود: هفته پیش انتظار می رفت نفت مقابل داماش با ترکیبی مقتدرانه و هجومی عرصه را بر شمالی‌ها تنگ کند اما در مرحله عمل چنین اتفاقی نیفتاد و نفت یکی از بدترین بازی‌های خود را در لیگ یک به نمایش گذاشت. تاکتیک غلط و بازیکنان کم رمق که انگار نه انگار پیراهن تیم ریشه‌دار نفت را برتن کرده اند؛ همه بیانگر این واقعیت تلخ بود که نفت با روزهای اوج خود زمین تا آسمان فاصله دارد و به گونه ای بازی می کند که انگار این تیم سرمربی ندارد.

جمالپور عنوان کرد: بدون هیچ حرف پس و پیش و بدون هیچ تفسیر و تعبیری، تماشاگری که برای تماشای بازی نفت مسجدسلیمان به ورزشگاه می رود، حق دارد از تیم خود برد بخواهد ولی چه کسی می داند که بر سر این تیم بزرگ و ریشه‌دار چه آمده است؟ سال‌هاست که نفت درگیر مسائل حاشیه‌ای مدیریتی و… است. مدیران وزارت نفت و شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز طی این سال ها آنگونه که خود می خواهند برای نفت نسخه می پیچانند. باید قبول کنند نفت در فصل جاری زنگ تفریح شده و همواره در مقابل حریفان نه چندان قدر دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده است.

  • منبع خبر : ایسنا