نمی‌خواهم شاگرد مورینیو باشم
نمی‌خواهم شاگرد مورینیو باشم
میسون گرینوود، ستاره انگلیسی، مورد توجه فنرباغچه قرار گرفته اما از بازی تحت هدایت ژوزه مورینیو هراس دارد.

حاشیه ورزش:

گرینوود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی قرضی و یک ساله راهی ختافه شد و عملکرد خوبش در این تیم توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد حتی صحبت‌هایی درباره احتمال بازگشتش به منچستریونایتد هم مطرح شد.

با این حال انتقادهایی که از سوی هواداران این تیم و رسانه‌های انگلیسی مطرح شد باعث شده است که آنها از بازگرداندن او به فهرست این تیم منصرف شود و حالا به فکر فروش این بازیکن ۲۲ ساله در پنجره تابستانی پیش رو هستند و گفته می‌شود که پیشنهادهایی را هم دریافت کرده‌اند.

پیش از این نام چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و اتلتیکو مادرید و همچنین یوونتوس به عنوان مشتریان جدی بازیکن مطرح شده بود اما حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده است که فنرباغچه هم به جمع مشتریان او اضافه شده است و قصد دارد به صورت جدی برای جذب او اقدام کند.

اما گرینوود علاقه‌ای به حضور در این باشگاه ندارد چون از اینکه تحت هدایت مورینیو و با سخت‌گیری‌های خاص این مربی پرتغالی کار کند نگران است و دوست ندارد که بار دیگر با مشکلاتی در جریان حضورش در زمین طی شود که در روند پیشرفتش اختلال ایجاد کند.

  • منبع خبر : ورزش سه