نیکبخت: خواسته‌های نکونام را برآورده کنید تا استقلال موفق شود
نیکبخت: خواسته‌های نکونام را برآورده کنید تا استقلال موفق شود
پیشکسوت استقلال در رابطه با وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تابستانی و بستن تیم فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

علیرضا نیکبخت در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار کرد: اطلاعی از وضعیت استقلال ندارم و هنوز مشخص نیست باشگاه برای فصل جدید چه برنامه‌ای دارد. نه کسی می‌آید مصاحبه‌ای می‌کند نه بیانیه‌ای می‌دهند که بدانیم چه در سرشان می‌گذرد. باشگاه با سرپرست اداره می‌شود و زمان معرفی مدیرعامل جدید مشخص نیست. در نقل و انتقالات هم دو بازیکن خریدند که خریدهای خوبی هستند ولی باز هم تیم نیازهایی دارد و باید فعالیت بهتر و جدی‌تری داشته باشیم. امیدوارم امسال استقلال برخلاف سال قبل در نقل و انتقالات موفق عمل کند چرا که سرنوشت تیم در پایان فصل همینجا مشخص می‌شود.

وی افزود: بنده خدا جواد نکونام سال قبل روی هر بازیکنی دست گذاشت برایش نگرفتند و از لیست یک رفتند سراغ لیست دو و سه و چهار و پنج آخر همان ها هم جذب نشدند و تیم با دست خالی وارد مسابقات شد و دیدیم که چه عملکرد خوبی داشت. امسال دیگر هوادار استقلال به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شود و حالا که به جواد اعتماد کردید و فرصت دادید، حداقل نیازهایش را برطرف کنید و خواسته‌هایش را عملی کنید تا بتواند نتیجه بگیرد و یا اگر نتیجه نگرفت پاسخگو باشد.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: تا اینجا زکی‌پور و اسلامی بازیکنان خوبی هستند که جذب شدند ولی تیم نیاز به چندین بازیکن دیگر در هر سه خط دفاع، هافبک و حمله دارد و مثل فصل قبل نباشد که اگر یک بازیکنی مصدوم یا محروم شد جایگزین برایش روی نیمکت نداشته باشیم و بازیکن از پست دیگر به آنجا منتقل شود.

نیکبخت در پایان گفت: استقلال سال دیگر در آسیا هم باید بازی کند و باید تیمی در شأن نام باشگاه بسته شود که بتواند با ابر قدرت‌های آسیایی تقابل کند. نمی‌گویم مثل عربستان بروید ستاره‌های فوتبال دنیا را جذب کنید ولی حداقل بازیکنانی که کیفیت بالایی دارند و می‌توانند استقلال را چند پله قدرتمندتر از قبل کنند جذب شوند تا با تیم قدرتمندتری فصل جدید را شروع کنیم. امیدوارم جواد هم امسال تمرکزش بیشتر روی امور فنی باشد و سعی کند حواشی را از کنار تیم جمع کند تا نتایج بهتری گرفته شود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی