هافبک ملوان: قهرمانی! دور از دسترس نیست
هافبک ملوان: قهرمانی! دور از دسترس نیست
هافبک تیم فوتبال ملوان می‌گوید قهرمانی برای هر تیمی در دسترس است.

به گزار ش حاشیه ورزش

قائم اسلامی‌خواه، بازیکن ملوان، پس از کسب برد تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: «سه امتیاز خیلی مهمی بود که کسب کردیم. نتیجه تلاشی که کادر فنی و بازیکنان انجام می‌دهند را داریم می‌گیریم. با این حال نیاز مبرم داریم که بیشتر از این‌ها تلاش کنیم، چرا که هنوز بازی‌های سختی در لیگ برتر در پیش داریم.»

او در همین باره اضافه کرد: «تیم جوان و خوب و دونده‌ای داریم که بسیار باکیفیت فوتبال بازی می‌کند و به کسب نتایج مثبت در آینده خیلی امیدواریم.»

وی در واکنش به شعار قهرمانی هواداران ملوان با اینکه هنوز هفته ششم لیگ به پایان رسیده، گفت: «تیم‌های لسترسیتی در انگلیس و استقلال خوزستان در ایران نشان دادند قهرمانی در دسترس هر تیمی است که تلاش کند. تازه این را در نظر بگیرید ملوان تیمی ریشه‌دار است که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم در کارنامه دارد. فعلا جایگاهی را برای خودمان در نظر نمی‌گیریم. فقط می‌خواهیم تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.»

اسلامی خواه درباره جو حاکم بر ورزشگاه نیز تاکید کرد: «بازی در تیم‌های پرطرفدار را تجربه کرده بودم، ولی به جرأت می‌گویم اتمسفری که در ورزشگاه سن‌سیروس وجود دارد و سبک تشویق هواداران ملوان را تا به حال ندیده بودم و تجربه‌اش برای هر فوتبالیستی لذت بخش است.»

  • منبع خبر : خبر ورزشی