هشدار به آرسنال: داری مدافع اشتباه را می‌خری!
هشدار به آرسنال: داری مدافع اشتباه را می‌خری!
چیکیو گراتزیانی، بازیکن سابق، مربی و مفسر فوتبال، ادعا کرد که الساندرو بونجیورنو، مدافع بهتری نسبت به ریکاردو کالافیوری است.

به گزارش حاشیه ورزش

هر دو مدافع میانی در تیم ملی ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ حضور داشتند و این تابستان از باشگاه‌های کنونی خود جدا می‌شوند تا تجربه‌های جدیدی کسب کنند.

بونجیورنو با انتقالی به ارزش ۴۰ میلیون یورو به همراه بندهای پاداش‌ به تیم ناپولی آنتونیو کونته پیوسته است، در حالی که آرسنال در حال مذاکرات پیشرفته برای پرداخت بیش از ۵۰ میلیون یورو برای خرید کالافیوری، ستاره بولونیا، است.

گراتزیانی در مصاحبه جدیدی گفت: «همه درباره کالافیوری صحبت می‌کنند و این کاملاً درست است، اما بونجیورنو حتی مدافع بهتری است و اگر ناپولی او را بخرد، معامله‌ای بسیار خوب انجام داده است. او جوان است، اما تجربه زیادی در پشت سر دارد.»

بونجورنو ۲۵ ساله و محصول آکادمی جوانان تورینو است که چند دوره قرضی در کارپی و تراپانی گذرانده است، اما چند سال است که به طور مداوم در ترکیب اصلی تورینو حضور داشته است. او ۹۹ بازی در سری آ و ۱۰ بازی در کوپا ایتالیا انجام داده است.

از سوی دیگر، کالفیوری ۲۲ ساله از تیم جوانان رم به جنوا، اف‌سی بازل و سپس تابستان گذشته به بولونیا رفته است. او ۴۳ بازی در سری A انجام داده، اما همچنین در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس نیز حضور داشته است.

  • منبع خبر : خبر ورزشی