هفده ساله‌ام اما کوچک نیستم
هفده ساله‌ام اما کوچک نیستم
برزیل در دیداری دوستانه ساعتی پیش مکزیک را 3-2 شکست داد، گل سرنوشت باز این بازی توسط اندریک مهاجم جدید رئال در دقیقه ۹۰+۶ به ثمر رسید.

حاشیه ورزش:

اندریک یک اعجوبه و یک استعداد ناب است و هدفش به ثمر رساندن گل‌های هرچه بیشتر در دوران حرفه‌ای است و باوجود اینکه تنها ۱۷ سال دارد، بازهم نبوغ خود را در تیم پرستاره برزیل نشان داد. مهارتی که در واقع دل رئالی‌ها را به آینده قرص می‌کند. او برای سومین بازی متوالی این‌بار در دقیقه ۹۰+۶ برای تیم برزیل موفق به گلزنی شد و پاس بی‌نقص وینیسیوس جونیور را وارد دروازه میزبان (مکزیک) کرد، آن هم در شرایطی که چیزی به پایان نمانده بود.

جشن اندریک دیوانه کننده بود. او پیراهن خود را درآورد، روی زمین انداخت و شماره ۹ خود را به ۸۵ هزار نفر تماشاگر استادیوم استیشن تگزاس نشان داد که یادآور کاری است که لیونل مسی در آوریل ۲۰۱۷ در برنابئو پس از زدن پانصدمین گل خود با پیراهن بارسا انجام داده بود تا پاسخ کریستیانو رونالدو را بدهد.

این روش او برای ساکت کردن منتقدانی بود که او را زیر سوال می‌بردند که چرا در ۱۷ سالگی شماره ۹ برزیل در کوپا امریکا را به او داده‌اند. اندریک می‌گوید انقدر من کوچک هستم که نمی‌توانم شماره ۹ تیم برزیل باشم اما من خلافش را ثابت می‌کنم.

2031665

این نوجوان برزیلی در هر بازی خود با برزیل یک گل به ثمر رسانده. او گل پیروزی سلسائو در ومبلی در فروردین به ثمر رساند و سپس در دیدار با اسپانیا در برنابئو با گل خود بازی را به تساوی کشید و در سومین بازی و در شرایطی که به عنوان بازیکن تعویضی در زمین بود، گل را برای تیمش به ارمغان آورد. در کوپا امریکا که از ۱۰ خرداد آغاز می‌شود، خواهیم دید که او چه توانایی‌هایی دارد.

پیش از اینکه جیووانه اندریک از راه برسد، برزیل با دو کل اندریس پریرا و مارتینلی در دقایق ۵ و ۵۴ در انتظار یک پیروزی ساده بود اما مکزیک با گل‌های کوئینیونس ۷۲ و گیومو مارتین ۹۰+۲ بازی را به تساوی کشاند با این حال اندریک در دقیقه ۹۰+۶ کار را تمام کرد.

از آنجایی که موفقیت‌های پله، اسطوره برزیل، در سن و سال مشابه با اندریک (۱۶-۱۷ سالگی) رقم خورده است، خبرنگاران تلاش کردند در نشست خبری او را با پله مقایسه کنند. دو ریوال جونیور در پاسخ می‌گوید: اندریک و پله؟ بیاید خیلی مراقب این پسر باشیم. او اتفاقات زیادی پیش رو دارد و او از پس سختی‌ها بر خواهد آمد.

  • منبع خبر : ورزش سه