هم اندیشی مدیرکل ورزش با خبرنگاران
هم اندیشی مدیرکل ورزش با خبرنگاران
در حال حاضر یکی از چالش‌های ما تکمیل مکان‌های ورزشی استان می‌باشد که برخی سال‌های زیادی است به‌صورت ناتمام باقیمانده و باید به سرانجام برسد.

حاشیه ورزش : بیژن قنبری – دکتر جواهری مدیرکل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی خبرنگاران گفت : البته با وزیر ورزش ،دکتر سجادی ،صحبت زیاد انجام‌شده و این معضل متاسفانه در بخش طرح‌های نیمه‌تمام از مشکلات عمده وزارت هم هست. حالا چگونه این مشکل بزرگ و اساسی را مدیریت کنند؟ فعلا مشخص نیست اما در مورد خراسان رضوی به‌صراحت اعلام می‌کنم هر شخص یا گروه می‌توانند با شرایط قانونی در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری و از آن طی سال‌ها بهره‌برداری کنند که همه این موارد منوط به قراردادهای قانونی می‌باشند. این مورد همکاری هم در شهر مقدس مشهد و هم تمام شهرستان‌ها لازم‌الاجراست و باید تمهیداتی انجام شود تا مردم عزیزمان و جوانان علاقه‌مند به ورزش از این امکانات بهره‌مند شوند. معاونین اداره کل در این نشست هرکدام جداگانه به سوال های خبرنگاران در حوزه‌های خودپاسخ دادند . حجت‌الاسلام محمد پور معاونت حوزه‌ جوانان از یکی شدن و ادغام سازمان جوانان و وزارت ورزش گله‌مند شد و گفت: متأسفانه این حرکت نسنجیده پایه و اساس و اهداف بخش جوانان را نابود کرد و امروز قالب اسمی از آن باقی‌مانده است لذا مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته همه ما در کشور بررسی مجدد و شدن حوزه جوانان که از اهم واجبات جامعه است می‌باشد. حجت‌الاسلام محمدپور خطاب به جوانان افزود: همه ما دغدغه‌های شما عزیزان را می‌دانیم و با امکانات موجود و بودجه کمی که در اختیار ماست سعی در رفع بخش کمی از این مشکلات داریم. وی تصریح کرد در بخش ازدواج جوانان مصوب شده تا عزیزانی که برای وام اقدام کرده‌اند سریعاً بانک‌ها تسهیلات به آنان اهدا کنند. در بخش ورزش بانوان خانم سروری معاونت ورزش بانوان اداره کل پاسخ به خبرنگاران را با گلایه و ناراحتی از کمبود مکان‌ها و امکانات خاص بانوان برای ورزش کردن شروع کرد و در ادامه افزود خوشبختانه با موافقت دکتر جواهری تمام سالن‌ها و مکان‌های ورزشی کوثر مشهد به‌طور کامل از صبح زود تا آخر شب به ورزش بانوان اختصاص یافت و بخشی از دغدغه‌های هیات‌های ورزشی بانوان مدیریت خواهد شد خانم سروری در ادامه افزود امروز بانوان ما با ورزش کردن مانور شده‌اند و می‌طلبد بافرهنگ اسلامی ما مکان‌های بیشتری و اختصاصی برایشان تهیه ببینیم. وی ضمن تشکر و حمایت از قهرمانان بانوی خراسان که در آسیا و جهان افتخارآفرینی کرده‌اند گفت سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است از این عزیزان حمایت کنیم. دکتر جواهری مدیرکل ورزش و جوانان گفت: تیم فوتبال شهر خودرو پس از سقوط به دسته یک بر اساس اعلام مالک تیم فروخته‌شده در اختیار تیم امید وحدت قرار گرفت. البته بنده و همکاران در مدت چند ماهی که آمدیم رایزنی و کمک کردیم اما متاسفانه تیم روزهای بدی داشت و در آخر جدول لیگ برتر دست که پا می‌زد امیدوار هستیم با مدیریت جدید این تیم بتواند به لیگ برتر فوتبال برگردد که کار بسیار دشواری است .
وی ضمن تبریک روز خبرنگاران ورزشی خطاب به آنان افزود هیچ ورزشی بدون خبرنگاران معنایی ندارد من چون دانشگاه و ورزشی هستم قدر و منزلت شمارا می‌دانم و برای پیشکسوتان و همه شما عزیزان احترام قائل هستند لذا با هماهنگی انجمن شما می‌توانید از امکانات ورزشی اداره کل بهره‌مند شوید من درخواست می‌کنم با نوشته‌ها و گزارش‌های خودتان ما را همراهی کنید من تاکنون از هیچ خبرنگاری نخواستم که در مورد من و کار ما خدای‌ناکرده از کار ما تعریف و تمجید کنند ازتون درخواست می‌کنم کارای خوب اداره کل و هیات های ورزشی را مانند گذشته مطرح کنید و نقص‌ها و اشکالات حوزه ما را گوشزد و بنویسید در خاتمه از همه شما بزرگواران که در این‌هم اندیشی شرکت کردید سپاسگزارم و ان‌شاءالله چند ماه دیگر که نشسته خبری می‌گذارم از کارهای انجام‌شده و فعالیت همه هیات‌ها و همکاران من باخبر خواهد شد و بازهم می‌خواهم ما را نقد کنید و از فکر و دیده‌های خود در حوزه ورزش و جوانان مطلع کنید ما و شما لازم و ملزوم هم هستیم و هر دو در بخش ورزش و جوانان استان و کشور و تیم‌های ملی تلاش می‌کنیم به خدای بزرگ می‌سپارمتان و بازهم تاکید دارم همچنان گذشته ما را یاری کنید .

  • نویسنده : بیژن قنبری