واکنش کنعانی‌زادگان به شایعه پیشنهاد 45میلیاردی
واکنش کنعانی‌زادگان به شایعه پیشنهاد 45میلیاردی
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس می‌گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است.

به گزارش حاشیه ورزش پرسپولیس توانست در اولین بازی خانگی خود برابر تیم آلومینیوم اراک به برتری یک بر صفر برسد. خط دفاع پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در هفته اول لیگ گلی دریافت نکرده و موفق به کلین شیت شدند.

یکی از ارکان دفاعی پرسپولیس در شروع لیگ بیست‌وسوم، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش و تازه‌وارد این تیم است. دو روز پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک دقایقی با کنعانی‌زادگان به گفت‌وگو پرداختیم که در زیر از نظرتان می‌گذرد.

ابتدا از احساس خودت پس از بازگشت به پرسپولیس بگو؟

همیشه گفتم و باز هم می‌گویم بازی کردن با پیراهن پرسپولیس برای من یک افتخار بزرگ است. حس فوق‌العاده‌ای دارم که وصف‌نشدنی است. البته خیلی دوست داشتم در ورزشگاه مملو از تماشاگر استادیوم آزادی بازی کنم اما نشد. برای دیدن تماشاگران پرسپولیسی لحظه‌شماری می‌کنم و امیدوارم با بازسازی و مرمت هرچه سریع‌تر ورزشگاه آزادی، هر چه زودتر طرفداران بامعرفت پرسپولیس را از نزدیک ملاقات کنم.

دو سال گذشته را در قطر توپ زدی. در این رابطه بگو.

بله من ۶ ماه قبل از جدایی از پرسپولیس و سفر به قطر، همه‌چیز را شفاف گفتم تا باشگاه برای پیدا کردن جانشین دچار مشکل نشود. فصل خیلی خوبی را در قطر داشتم و گل‌زن‌ترین مدافع لیگ ستارگان شدم. پیشنهادات خوبی هم داشتم اما ترجیح دادم به ایران آمده و با افتخار در پرسپولیس توپ بزنم.

آیا پیشنهاد ۴۵میلیارد تومانی یک تیم به خودت پیش از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی صحت دارد؟

(به خنده) نه تایید می‌کنم و نه تکذیب!

پرسپولیس جدید را چه طور دیده‌ای؟

فتح ۳ گانه و بردن جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام توسط پرسپولیس مشخص می‌کند که این تیم از چه کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار است. واقعا خوشحالم در چنین تیمی هستم و برای قهرمانی در همه جام‌ها می‌جنگیم.

منبع : مشرق 

  • منبع خبر : مشرق