و خدا یورو را از دست انگلیس نجات دهد!
و خدا یورو را از دست انگلیس نجات دهد!
اسپانیای زیبا یا انگلیس کسالت‌بار؟ فوتبال مثل سینما نیست و آدم خوب داستان، همیشه برنده نمی‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش حاشیه ورزش

اسپانیا می‌خواهد جام ملت‌های اروپا جرا از دست ​​انگلیس شلخته و متوسط نجات دهد، اما فوتبال به کسی بدهکار نیست.

هیچ تیمی بهتر از تیم دلافوئنته در کل مسابقات یورو 2024 بازی نکرده است. در حالی که لاروخا با بهترین‌ها روبرو شده، انگلیسی‌ها قرعه ساده‌تری داشته‌اند و علی‌رغم تیم کسالت‌باری که دارند، حالا در فینال هستند. به یاد داشته باشید، این فقط فوتبال است. 

اسپانیا از ساعت 21 امشب (22:30 به وقت تهران) پنجمین فینال جام ملت‌های اروپای خود را برگزار می‌کند. در یکی از آنها، پاریس 84، جام را با شکست از میزبان از دست داد و در سال‌های 64 (مادرید)، 2008 (وین) و 2012 (کیف) قهرمان شد.

این روزها هر تحلیلی به نفع تیم تحت رهبری لوئیس دلافوئنته است که عملکردش بسیار بالاتر از رقیبش انگلیس بوده است. در سوی دیگر تیم تحت هدایت گرت ساوتگیت که هرگز عنوان قاره‌ای را کسب نکرده، به حماسه، به شعار برگرداندن فوتبال به خانه و به انتقام شکست فینال سه سال قبل چسبیده است اما بحث فوتبال، چیز دیگری است و به‌سادگی می‌توان گفت فوتبال به کسی بدهکار نیست.

خیلی وقت‌ها هوادار از عدالت در فوتبال صحبت می‌کند، اما چه چیزی عادلانه‌تر از توپی که به داخل دروازه می‌رود یا توپی که در آستانه ورود به تیر می‌خورد و برمی‌گردد؟ فوتبال همین است.

اما یک چس را شکست دهد. آنها می‌گویند: «اسپانیا، یورو را از دست انگلیس کسالت‌بار نجات بده.»

ما وارد بحث‌های مبهم در مورد سبک بازی نخواهیم شد. نکته مهم البته مثل همیشه پیروزی است. اما در ورزشی مانند فوتبال، ایده‌ها نیز مهم هستند.

دفاعی بازی می‌کنید؟ بگذارید تیم شما بهترین دفاع را داشته باشدیگر بحث هواداری و کسانی است که عاشق فوتبال خوب هستند، و آنها برای همیشه از اسپانیا سپاسگزار خواهند بود اگر بتواند امشب انگلی. آیا شما به دنبال استفاده از ضدحملات هستید؟ اجازه نده هیچکس بیشتر از تو بدود. آیا آرزوی ارائه یک فوتبال کامل دارید؟ اثباتش کن.

انگلیس پس از ارائه نمایش‌هایی متوسط و گاه حتی ضعیف به فینال رسیده، علی‌رغم اینکه احتمالاً بااستعدادترین ترکیب را دارد.

به طور کلی، هواداران انگلیسی نمی‌خواهند ساوتگیت پس از رسیدن به دو فینال متوالی قهرمانی اروپا و حتی با قهرمانی، در جایگاه خود باقی بماند. با این حال در روزهای قبل از این رویداد بزرگ، FA (اتحادیه فوتبال انگلیس) قصد خود را برای متقاعد کردن سرمربی برای ماندن تا جام جهانی 2026 فاش کرد، اما نتیجه مقابل اسپانیا برای آینده او بسیار مهم خواهد بود.

  • منبع خبر : خبر ورزشی