پاشازاده: رضاییان درگیر حواشی نخواهد شد
پاشازاده: رضاییان درگیر حواشی نخواهد شد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برای رامین رضاییان حواشی به وجود می‌آید ولی قطعا او با تجربه‌ای که دارد خود را درگیر این مسائل نمی‌کند.

به گزارش حاشیه ورزش

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برای رامین رضاییان حواشی به وجود می‌آید ولی قطعا او با تجربه‌ای که دارد خود را درگیر این مسائل نمی‌کند.

مهدی پاشازاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: «تا به اینجای کار چند بازیکن فقط به تیم اضافه شدند و هنوز زمان فصل نقل‌وانتقالات به پایان نرسیده است. ولی خوشبختانه نسبت به سال‌های گذشته مدیران تیم در فصل نقل‌وانتقالات بهتر عمل کردند و امیدوارم باشگاه استقلال بتواند لیگ بیست‌وچهارم را پر قدرت شروع کند تا هواداران خوشحال شوند.»

وی در مورد نبود ورزشگاه‌های استاندارد برای آغاز لیگ برتر گفت: «شک نکنید این موضوع به ضرر فوتبال کشورمان است. این خوب نیست که ۳ سال است نتوانستیم ورزشگاه آزادی را بازسازی کنیم ولی کشورهای دیگر در عرض ۶ ماه یک استادیوم می‌سازند و حتی جام جهانی را هم برگزار می‌کنند. این برای لیگ ایران یک فاجعه است و حتی شاید باعث شود لیگ بیست‌وچهارم به تعویق بیافتد.»

پیشکسوت استقلال درباره حضور رامین رضاییان یادآور شد: «فوتبال حرفه‌ای است و هر بازیکن دوست دارد چیزهای زیادی را تجربه کند. اما شک ندارم برای رضاییان حواشی به وجود می‌آید ولی قطعا او با تجربه‌ای که دارد خود را درگیر این مسائل نمی‌کند. در نهایت امیدوارم حضور رامین به نفع استقلال باشد و بتواند مهره‌ای موثر و کلیدی در ترکیب باشد.»

پاشازاده در خصوص مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های استقلال در لیگ خاطرنشان کرد: «به نظر من بازی‌های اول استقلال در لیگ برتر راحت‌تر از پرسپولیس است. ولی در آخر لیگ بازی‌ها برای استقلال سنگین می‌شود. البته بازیکنان استقلال نباید به برنامه‌های لیگ توجه کنند، چون تفکر بازیکنان در هر بازی باید برد باشد که بتوانند دل هواداران را شاد کنند.»

وی در مورد اینکه آیا استقلال قهرمانی لیگ بیست‌وچهارم را به دست می‌آورد، تصریح کرد: «سخت است از الان بگوییم استقلال می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد؛ چون همه رقبا بازیکنان خوبی جذب کردند ولی در فصل قبل همه شاهد بودیم نکونام با دست خالی توانست تیم را به نایب قهرمانی برساند ولی امیدوارم با آمدن این بازیکنان تیم بتواند حق خود را پس بگیرد.»

  • منبع خبر : خبر ورزشی