پایان مشاجره مدیران پیکان و مس رفسنجان با ضابطان قضایی است
پایان مشاجره مدیران پیکان و مس رفسنجان با ضابطان قضایی است
فوتبال آوردگاه و عرصه جوانمردی ، مروت ، و پاکیست.

حاشیه ورزش – قدرت و معیار بازیکنان دو تیم براساس برنامه و داده های از پیش تعیین شده مربیان در مستطیل سبز توسط قاضی میدان  سنجیده می شود و قاعده آن براساس برد و باخت تیمها برروی ترازو گذارده و برنده و بازنده ، بعداز زمان معین از میدان خارج می شوند و هر رفتار و کرداری که در ساحل مستطیل سبز و یا حاشیه های آن بدور از قوانین و آیین نامه مسابقات باشد مردود و غیر قابل چشم پوشی است .
مددی مدیرعامل پیکان در مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه در سمینار مجوز حرفه ای که با حضور مدیران عامل باشگاهها برگزار شد در خصوص سقوط تیم پیکان به لیگ یک گفت ،موضوع پرونده فساد مس رفسنجان محرز است
و با توجه به آغاز مسابقات لیگ برتر از تاریخ ۲۵ مرداد ماه  ، چرا مراحل رسیدگی به پرونده فساد  کند پیش می رود؟ باید تکلیف تیمها قبل از شروع مسابقات مشخص شود .
در باره سقوط مس رفسنجان به لیگ پایین تر و بازگشت پیکان به لیگ یک اظهار داشت در اینگونه مواقع تیم سقوط کننده در لیگ برتر می ماند  و با استناد به یونتوس به سری B ایتالیا در سطح بین المللی این امر را قانونی دانست .
در پاسخ به مصاحبه و نتیجه گیری های احمد مددی ، مدیرعامل مس کرمان وارد عمل شد واعلام کرد باشگاه پیکان بدلیل مدیریت غلط بعضی از افراد دچار سقوط شده که برای ماندن در لیگ برتر به هر ابزار زشت ، غیر حرفه ای و غیر اخلاقی متوسل می شوند .
پور محمدی مدیرعامل مس کرمان علاوه بر راندن سخنان تند و تیز عنوان کرد اینها اگر هزار بار دیگر هم به لیگ بیایند با این نوع مدیریت سرنوشتی بجز سقوط ندارند .
پورمحمدی ، ضمن تهدید ومحکوم کردن احمد  مددی  به بی دانشی از متن پرونده ها ، رفتار مددی را صرفا نشراکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانست که روند و بررسی پرونده های تخلفاتی هیچ ربطی به ایشان  ندارد .

به قول *سعدی* ،
دریغ است ذوالفقار علی در نیام باشد و زبان سعدی در کام !!!

به دلیل نزدیک بودن به آغاز لیگ برتر و تاخیر در صدور رأی ضابطان قضایی در تعیین و تکلیف پرونده فساد ، تنش و جنگ میان دو باشگاه به منظور ماندن یا سقوط به لیگ یک تا اعلام رأی نهایی ادامه خواهد داشت .
اما طی نظر سنجی رندمی  از صاحبان و کارشناسان این امر ، بعضی کارشناسان  نظر به سقوط تیم مس رفسنجان به لیگ یک را دادند زیرا استناد آندسته از  کارشناسان مبنی بر تخلفاتی است که از سوی مدیران مس رفسنجان  صورت گرفته و باید تاوان جرایم خود را با سقوط به لیگ یک  پرداخت کنند  تا منبعد چنین بدعتی در فوتبال کشور پایه گذاری نشود در غیر اینصورت همه دستگاههای اجرایی زیر سوال خواهند رفت.
هرچند عادلانه ترین رأی بزودی از سوی قضات این امر اعلام خواهد شد . و تمام شبهات از میان برچیده خواهد شد .
مهرشاد عنبری