پولیسیچ در انتظار داربی میلان
پولیسیچ در انتظار داربی میلان
ستاره آمریکایی میلان منتظر یک هفته حساس است؛ اول داربی و در ادامه لیگ قهرمانان اروپا.

ستاره آمریکایی میلان منتظر یک هفته حساس است؛ اول داربی و در ادامه لیگ قهرمانان اروپا.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از گاتزتادلواسپورت، کریستین پولیسیچ در سه بازی اولش با پیراهن میلان در لیگ ایتالیا، ۲ گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی در تیمش داشته است. او حالا باید در داربی به دیدار اینتر برود.

عاشق میلان شدم

کریستین پولیسیچ در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت اظهار داشت که مشتاق بازی در داربی است. پولیسیچ در صحبت‌هایی گفت: گلزنی یا دادن پاس گل همیشه خوب است. من می‌خواهم در داربی و لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و بی‌صبرانه منتظر بازی هستم. ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم ولی کافی نیست و باید همین روند را ادامه دهیم. حضور در میلان بهترین اتفاق ممکن در فوتبالم بوده است، به خصوص وقتی هواداران را دیدم عاشق این تیم شدم. هرگز با چنین شور و شوقی روبرو نشده بودم. من در برخی از بهترین استادیوم های جهان بازی کرده‌ام اما سن‌سیرو فوق‌العاده است.  تمام تمرکزم الان این است که بتوانیم داربی را ببریم و بعد در لیگ قهرمانان بازی داریم.

پولیسیچ در چهار فصل حضورش در چلسی ۱۴۵ بازی انجام داد و ۲۶ گل به ثمر رساند و ۲۱ پاس گل داد. نقطه اوج او در فصل ۲۱-۲۰۲۰ بود که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید گلزنی کرد تا باشگاه لندنی به فینال برسد و برای دومین بار جام را بالای سر ببرد. فصل گذشته او در ۳۰ بازی در تمام رقابت‌ها یک گل به ثمر رساند.

این بازیکن اهل پنسیلوانیا (ایالتی در آمریکا) همچنان یک چهره کلیدی برای تیم ملی آمریکا بوده و دو بار کشورش را به قهرمانی در لیگ ملت‌های آمریکای شمالی و مرکزی هدایت کرده است و همچنین نقش مهمی در صعود آمریکا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ داشت. در مجموع، پولیسیچ ۶۰ بار برای ایالات متحده بازی کرده و ۲۵ گل به ثمر رسانده است.

روبن لوفتوس چیک نیز تابستان امسال استمفوردبریج را به مقصد سن سیرو ترک کرد تا پولیسیچ دومین بازیکن از چلسی باشد که راهی میلان می‌شود.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا