پیام گوندوگان به بارسا: به فکر فروشم نباشید
پیام گوندوگان به بارسا: به فکر فروشم نباشید
مدیر برنامه ایلکای گوندوگان به مدیران بارسلونا اطلاع داده است که او تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد

به گزارش حاشیه ورزش

ایلکای گوندوگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از کسب چندین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه منچسترسیتی تصمیم گرفت که این باشگاه را ترک کند و راهی بارسلونا شد تا به رویای کودکی‌اش رنگ واقعیت ببخشد.

این بازیکن در همان اولین فصل حضورش در بارسلونا توانست به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود و نقش موثری را در ترکیب آنها ایفا کند. هرچند اظهاراتش در طول فصل هم با حواشی بسیاری همراه بود ولی خیلی زود موفق شد خودش را به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار در رختکن و بین بازیکنان جا بیاندازد.

با این حال، منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر از احتمال فروش او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند. مشکلات مالی جدی این باشگاه باعث شده است که آنها در جذب بازیکنان مد نظرشان برای فصل آینده با موانعی مواجه شوند و به همین دلیل احتمال فروش این ستاره آلمانی را رد نمی‌کنند.

اما حالا موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه گوندوگان در روزهای اخیر تماس‌هایی با مدیران این باشگاه داشته و به آنها اطلاع داده است که این بازیکن هیچ تمایلی به ترک بارسا در پنجره تابستانی پیش رو ندارد و می‌خواهد فصل آینده هم با پیراهن این تیم بازی کند. این در حالی است که مدیران بارسا همچنان آماده هستند تا در صورت دریافت پیشنهادی قابل توجه برای او وارد مذاکره شوند.

  • منبع خبر : خبر ورزشی