چینش عنکبوتی ، آفت باشگاههای ورزشی است
چینش عنکبوتی ، آفت باشگاههای ورزشی است
مدیران تهاتری و وابسته به جریانها، حوزه فعالیت خود را به مثابه املاک شخصی تصور کرده و بر اساس سلیقه از ان بهره برداری و هزینه می کنند و حتی تجهیزات و نیرو های انسانی را برای امورات شخصی بکار می گیرند و بعبارتی میم مالکیت را به ته کلمات می چسبانند و دست و دلبازانه از تمام حوزه و زیر مجموعه های خود برای خویش و اطرافیان هزینه می کنند.

حاشیه ورزش:در امور تشریفات از کلاس بالایی برخوردار بوده و دیدارشان حتی برای پرسنل زیر مجموعه و ارباب رجوع خارج از سازمان با بهانه های جلسه ، تلفن ، ملاقات ، میهمان ، و صدها تشریفات ساختگی پشت درب دفترشان منتظر می مانند . برخلاف انتظار و مردمی بودن با وقت قبلی باید به دیدارشان رفت و آیا موفق به ملاقات شوند یا خیر ، با خداست .
به تمامی پست های کلیدی نگاه عنکبوتی داشته و پازل قاعده های خود را براساس ماندگاری و بقای خویش می چینند که در این صورت ملاک انتخاب صلاحیت ، سواد ، توانایی ، تجربه ،و… نیست و با این نوع انتصابات در دوایر مدیریت‌های زیر مجموعه ،جسارت پرسش ، انتقاد ویا زیر سوال بردن از رده های بالاتر را کاملا سلب میکنند و این نوع مدیران زیر مجموعه تبدیل به ماشین امضا می شوند و انچه مدنظر است!!! رضایت مدیران بالا دستی است نه هدف سازمانی ، و برای توجیه انتخاب شان واژه اعتماد و جز آن دلیل منطقی برای توضیح دادن ندارند. همه این چینش ها، برای استحکام پایه های خود بوده تا بقای خود را برای مدتی تداوم بخشند هیچگاه از استدلال منطقی و علمی برخوردار نبوده و از دیدگاه بالا به پایین دیگران را رصد می کنند .

  • نویسنده : مهرشاد عنبری