کاپیتان تیم ملی سوارکاری: در بازی‌های آسیایی به نبردی نابرابر می‌رویم
کاپیتان تیم ملی سوارکاری: در بازی‌های آسیایی به نبردی نابرابر می‌رویم
کاپیتان تیم ملی سوارکاری درباره رقابت ایران در بازی‌های آسیایی گفت: ما با اسب‌های خودمان نمی‌توانیم در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم و اسب‌های فعلی هم باید از مسیر سختی برای کسب آمادگی جسمانی لازم عبور کنند.

به گزارش حاشیه ورزش  درخصوص حضور تیم ملی پرش با اسب در بازی‌هیا آسیایی اظهار داشت: در رشته ما از یک طرف بحث آمادگی جسمانی سوارکار مهم است که از همه بچه‌های اعزامی در سطح خیلی خوبی قرار دارند. از طرف دیگر آمادگی اسب‌ها مهم است که نکته اصلی مسابقه است. ما به خاطر شرایط قرنطینه نمی‌توانیم با اسب‌های خودمان که در ایران هستند، در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کنیم و از این نظر مجبوریم اسب‌هایی که در خارج از ایران هستند را به مسابقات ببریم. اسب‌هایی در دوبی داشتیم که نتوانستیم برای مسابقات اعزام کنیم به همین منظور اسب‌هایی که در هلند داریم را برای این مسابقات در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: سوارهای حرفه‌ای باید بتوانند زود با اسب جدید هماهنگ بشوند اما مشکل اصلی ما آمادگی خود اسب‌ها است. اسب‌های ما در هلند، آمادگی خوبی نداشتند و در این مدت بسیار برای آمادگی جسمانی آن‌ها تلاش کردیم که کار سختی بود. اسب‌ها خیلی آماده‌تر از قبل شدند اما به اندازه مسابقات پیش‌رو آمادگی ندارند. یک مسابقه پرش CSI در نظر گرفتیم که در کنار اردوی هلند، سوارکاران و اسب‌ها بتوانند آمادگی بیشتری را کسب کنند.

منبع :ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا