گوهری مهمترین غایب تمرینات پرسپولیس
گوهری مهمترین غایب تمرینات پرسپولیس
احمد گوهری در تمرینات روزهای اخیر پرسپولیس حاضر نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش

احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس که به صورت قرضی به تیم آلومینیوم اراک پیوسته بود با شروع تمرینات پیش فصل سرخ‌ها به ورزشگاه شهید کاظمی برگشت اما این روزها در تمرینات تیمش حضور ندارد.
گوهری که مدتی قبل برای تعیین تکلیف خود به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته بود جلسه بی نتیجه‌ای با مدیران باشگاهش برگزار کرد اما همان روز گفت که نمی‌خواهد در جمع سرخ‌ها باقی بماند.
این دروازه‌بان بلندقامت در روز نخست حضور گاریدو کارش در شروع تمرینات به ورزشگاه شهید کاظمی رفت اما تمرین نکرد اما بعد از آن دیگر در محل تمرین سرخ‌ها آفتابی نشده است.

گوهری به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که دنبال جدایی است اما هنوز تکلیف او روشن نشده است چرا که هیچ باشگاهی برای جذب او با باشگاه پرسپولیس نامه نگاری نکرده است.

ظاهرا این دروازه‌بان از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد و برخلاف آنچه تصور می‌شد در آلومینیوم اراک هم نخواهد ماند.

این دروازه‌بان دو فصل قبل و با وجود بازگشت علیرضا بیرانوند و جدایی حامد لک به شکل عجیبی قرارداد خود را به مدت سه فصل با پرسپولیس تمدید کرد و حالا یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است.
با این حساب هر تیمی که خواستار به خدمت گرفتن این دروازه‌بان باشد باید مبلغی را به عنوان رضایتنامه به پرسپولیس پرداخت کند اما هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده است.
گوهری در حالی دنبال جدایی از پرسپولیس است که با وجود جدایی قطعی بیرانوند این تیم بشدت نیازمند جذب بازیکن جدید در پست اوست اما بحث جذب یک دروازه‌بان خارجی مطرح است.

  • منبع خبر : خبر ورزشی