یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد
یک جمع نکوشیده رسیدند به مقصد
کاش فوتبال بعنوان یک صنعت و یا حرفه در جامعه معرفی نمی شد و مانند گذشته، فوتبال در کنار بعضی از رشته های ورزشی دیگر عنوان حرفه ای را یدک نمی کشید و یا ابتدا ابزارهای آنرا فراهم می کردند سپس در این بیقوله گام می نهادند و آنوقت همه آنرا بعنوان یک ورزش هیجانی و یکی از هنرهای اجتماعی بر می شمردند از زمانیکه حرفه ای شد و تیتر اول تمام تریبون های ورزشی و رسانه ها قرار گرفت عبارتهای زیبایی همانند شهرت ، ثروت ، محبوبیت در کنارشان قرار گرفتند .

حاشیه ورزش:

مهرشا عنبری_پروپاگاندای پیوسته  ، علاوه بر  سرازیر شدن سرمایه ، ثروت به این رشته ، عامل اصلی ورود  دلالان و گرگ صفتان حاشیه نشین را به این ضیافت فراهم کرد و این فرصت طلبان  با سنجیدن  موقعیت و محیط   هر بار با رنگ و زبان متفاوت بدون تخصص در این حرفه ورود و از کاهلی عوامل اصلی نهایت استفاده را جهت مطامع خود برده  ورفته رفته بلایی بر سر فوتبال  آوردند که برای رسیدن به اصل آن باید خانه را ویران و از نو ساخت .
بحث مورد نگارش مختص به ایران نبوده و نیست اما دامنه فساد آن بدلیل ضعف مدیریت های حاکم در ورزش و فوتبال کشور ما  موجب بروز اتفاقات عجیب و غریب و دوراز انتظار  شده که نمونه آن را شاید بتوان بندرت در دنیا مثال زد ،
. بطوریکه با این همه ثروت و مدیران حاذق  در فوتبال ، شاهد یک ورزشگاه تمام عیار و عامه پسند  در تهران بزرگ برای مسابقات خارجی و  لیگ برتر نیستیم  ، بماند از اینکه کل مراتب سخت افزاری پایه های تهران در حال نابودی بوده و این عامل سبب مصدومیت های بی حساب بازیکنان پایه ها (آیندگان فوتبال) میشود.
علیرغم تذکرهای فراوان به فدراسیون فوتبال ، هیأت فوتبال برای توجه به زیر ساخت های موجود پایتخت ، شوربختانه گوش شنوایی به بهانه نبود بودجه یا  بهانه های دیگر  اعلام می کنند  امکان تجهیز میسر نیست.
اگر وزیر ورزش ، رییس فدراسیون ، رییس هیأت فوتبال استان تهران ، بطور رندمی چند ورزشگاه مورد تأیید هیأت فوتبال جهت مسابقات را از نزدیک مشاهده کنند به بسیاری از حقایق پی خواهند برد اگرچه شاهد حضور رییس هیأت فوتبال استان تهران در اکثر مسابقات پایه ها هستیم اما حضورشان به مثابه یک تماشاگر یا یک ناظر دیده می شود که برای زیر ساخت های موجود هیچ برنامه یا دستوری در کار سازمانی خود ندارند.  طبق گزارش‌های میدانی از بازیکنان مختلف معتقدند :  کمیت مسابقات بر کیفیت آن ، ارجحیت دارد که هیأت فوتبال تهران بدنبال آن است .
تا در پایان فصل اعلام کنند  ,N تعداد مسابقه برگزار شده است  اما برای تنویر افکار عمومی چه در گذشته و چه در حال  هیچگاه گزارش جامعی  از مصدومان زمین های مسابقات  در سایت هیأت فوتبال استان تهران دیده نمی شود مگر اینگه اتفاق نادری رخ دهد.