یک پرسپولیسی رفت
یک پرسپولیسی رفت
ورزش ایران و جهان با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

 

به گزارش حاشیه ورزش

سالواتوره اسکیلاچی، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و آقای گل جام جهانی ۱۹۹۰، در ۵۹ سالگی درگذشت.

سالواتوره اسکیلاچی، نماد فوتبال ایتالیا و عضو سابق یوونتوس، اینتر و تیم ملی ایتالیا بود. او در ۱۲۰ بازی در سری آ ۳۷ گل به ثمر رساند و همچنین دو بار قهرمان جام یوفا شد.

رسمی/ یامگا به نساجی پیوست

کوین یامگا مدافع فصول گذشته استقلال به تیم فوتبال نساجی پیوست.

کوین یامگا مدافع فرانسوی فصول گذشته استقلال طی عقد قراردادی به تیم فوتبال نساجی پیوست.

حسن یزدانی: به زودی برمی‌گردم

چهره شاخص و عنوان دار کشتی جهان و المپیک پس از دومین عمل جراحی بر روی کتف خود در فرانسه، عنوان کرد: به زودی به میادین کشتی بازمی‌گردم.

حسن یزدانی دارنده ۴ طلای جهان و المپیک روز گذشته سه‌شنبه دومین عمل جراحی خود را در شهر نیس فرانسه انجام داد و فدراسیون کشتی نیز آن را موفقیت آمیز دانست.

سایت روسی: قاسم‌پور و تیم کشتی ایران محروم از حضور در جهانی آلبانی؟

یک سایت روسی مدعی شد به دلیل روابط سیاسی بین ایران و آلبانی، کشتی‌گیران ایرانی همچون سال قبل نمی‌توانند در این کشور به روی تشک بروند و از حضور در مسابقات جهانی محروم خواهند شد.

کامران قاسم‌پور سال گذشته به دلیل مصدومیت مسابقات جهانی را از دست داد و شانس کسب سومین طلا در وزن ۹۲ کیلوگرم را از دست داد.

زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک؛ شاید دو سال دیگر!

رسانه های روسی زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک را تقریبا دو سال دیگر تخمین زدند.

حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار تیم ملی ایران که با وجود مصدومیت به مدال نقره المپیک پاریس دست یافت، دیروز سه‌شنبه در شهر نیس فرانسه کتف راست خود را به تیغ جراحان سپرد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

علیرضا دبیر: برخی روسای فدراسیون‌ها وزیر را گول می زنند!

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه کشتی همیشه در المپیک بار مدال‌آوری ورزش ایران را به دوش کشیده است، گفت: برخی روسای فدراسیون ها ۲ سال مانده به المپیک می روند قول مدال می‌دهند و وزیر را گول می زنند تا سریعتر پول بگیرند.

اسدبیگی با پرسپولیس فسخ کرد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا شد.

سینا اسدبیگی هافبک پرسپولیس که اصرار داشت در این تیم بماند، پس از صحبت‌های امروزش با باشگاه پرسپولیس به صورت توافقی از این تیم جدا شد.

اعلام رسمی ورزشگاه میزبان داربی ۱۰۴

با تایید خبر ایسنا، داربی ۱۰۴ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فوتبال با تایید خبر امروز صبح ایسنا اعلام کرد: مسابقه دو تیم استقلال – پرسپولیس از هفته ششم لیگ برتر روز چهارشنبه ۴ مهر در ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک برگزار خواهد شد.

وزیر ورزش بخواند؛ زنگ خطر برای ایران در توسعه رشته‌های المپیکی

در حالی که کشورهای آسیایی به سوی تنوع در مدال‌آوری در بازیهای المپیک پیش می‌روند، ایران تنها در دو رشته در المپیک پاریس صاحب مدال شد تا زنگ خطر برای ورزش ایران به صدا درآید.

  • منبع خبر : ایسنا