نمی‌شود توانایی‌های بیرانوند را زیر سوال برد
نمی‌شود توانایی‌های بیرانوند را زیر سوال برد
ابراهیم میرزاپور: نمی‌شود یک بازی را در نظر گرفت و سابقه‌اش را نادیده گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش: ابراهیم میرزاپور درباره پیروزی ایران مقابل لبنان اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در لبنان از کیفیت بازی کاسته شد اما با این حال در آن بازی نشان دادیم تیم بهتر و قدرتمندتری هستیم. روی یک اتفاق گل دریافت کردیم اما در بیش‌تر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان ما بود و توانستند در دقایق پایانی دو گل بزنند و پیروز از زمین خارج شود. شرایط به شکلی بود که نمی‌شد بازی با کیفیتی انجام داد.

او ادامه داد: به نظر من در آن شرایط کسب سه امتیاز بسیار با ارزش بود و صدرنشینی را ادامه داد. مطمئنا در بازی با سوریه شرایط بهتر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با شکست دادن این تیم به جام جهانی صعود کنیم. سوریه در بازی رفت نشان داد تیم با کیفیتی دارد و از لحاظ سازماندهی و انسجام در وضعیت خوبی بود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی با بیان این‌که سوریه مهاجمان بسیار خوبی دارد، گفت: این می‌تواند برای ما خطرساز باشد چون این مهاجمان با کیفیت در آسیا شناخته شده هستند. کار سختی در مقابل سوریه داریم و باتوجه به وضعیتش در جدول می‌آید تا ایران را شکست دهد.

او در رابطه با عملکرد بیرانوند در بازی مقابل لبنان گفت: او یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران است و در بازی‌های گذشته نشان داده چه کیفیت بالایی دارد. نمی‌شود یک بازی را در نظر گرفت و تمام توانایی‌هایش را زیر سوال برد و سابقه‌اش را نادیده گرفت. بیرانوند نشان داده که دروازه‌بان باکیفیتی است و توانسته مردم ایران را خوشحال کند. ممکن است در بعضی از بازی‌ها اشتباه کند اما انتقاد از او چندان خوب نیست.

میرزاپور درباره غیبت جهانبخش و طارمی در دیدار با لبنان گفت: جهانبخش کاپیتان تیم ملی است و حضورش می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم ملی داشته باشد اما خداراشکر بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم که منتظر بازی کردن هستند. خیال اسکوچیچ و کادرفنی راحت است که روی نیمکت بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند. طبیعتا حضور مهدی طارمی هم تاثیر زیادی روی عملکرد تیم ملی داشته باشد. امیدوارم در اردوهای بعدی تیم ملی طارمی حضور پیدا کند و از توانایی‌هایش استفاده کند.