پاراتکواندوکاران بهترین عملکرد را داشتند
پاراتکواندوکاران بهترین عملکرد را داشتند
تلاش می‌کنیم که در بازی‌های پاراآسیایی چین نیز روی سکو قرار بگیریم.

به گزارش حاشیه ورزش : آرش فرهادیان ، در ارزیابی از عملکرد پاراتکواندوکاران در مسابقات قهرمانی جهان ترکیه، اظهار کرد: در این مسابقات با ۷ ورزشکار (۳ دختر و ۴ پسر) حضور پیدا کردیم که مهتاب نبوی، حامد حق‌شناس و مهدی پوررهنما موفق به کسب ۳ مدال طلا شدند و فاطمه دودانگه، رایحه شهاب، سعید صادقیان‌پور و علیرضا بخت از کسب مدال بازماندند.

او گفت: قرار بود اصغر عزیزی نیز که در پارالمپیک توکیو موفق به کسب مدال طلا شده بود، در قهرمانی جهان ترکیه حضور داشته باشد که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دست مسابقات را از دست داد، ما امید زیادی به مدال طلا او در ترکیه داشتیم.

فرهادیان با اشاره به حضور روانشناس در اردوهای تیم پاراتکواندو، خاطرنشان کرد: برای این که بتوانیم جایگاه خود را در جهان حفظ و از لحاظ روانی نیز ورزشکاران را برای شرکت در مسابقات آماده کنیم به جز تقویت بعد فنی، سعی داریم با استفاده از روانشناس در اردوهای تیم پاراتکواندو، شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکاران بدون دغدغه و استرس در رویدادهای بین‌المللی حاضر شوند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پایان یکی از مهم‌ترین اهداف تیم پاراتکواندو را حضور قوی در بازی‌های پاراآسیایی چین عنوان کرد و گفت: امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک این امر مهم تحقق پیدا کند. هر چند تا به امروز هم مجموعه کمیته ملی پارالمپیک حمایت‌های خوبی را از تیم پاراتکواندو داشته است.