شرط رسیدن به تیم ملی حضور در مرحله اولیه انتخابی است
شرط رسیدن به تیم ملی حضور در مرحله اولیه انتخابی است
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: کشتی گیرانی که می خواهند شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را داشته باشند باید در مرحله نخست انتخابی کشتی بگیرند.

به گزارش حاشیه ورزش ، بهنام احسانپور مربی تیم ملی کشتی آزاد و عضو کمیته فنی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور، درباره برگزاری این رقابت ها در گرگان؟ اظهار کرد: این مسابقات به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می شود و تمامی کشتی گیرانی که بخواهند به تیم ملی برسند باید در این مسابقات کشتی بگیرند.

وی با بیان اینکه تنها ۶ مدال آور مسابقات جهانی نروژ از حضور در این رقابت ها معاف هستند، گفت: در مجموع ۳۸۸ کشتی گیر از سراسر کشور در این رقابت ها که به مدت ۳ روز برگزار می شود به میدان می روند و هر کشتی گیری که بخواهد شانس رسیدن به تیم ملی را داشته باشد باید در این رقابت ها کشتی بگیرد.

وی درباره سطح کیفی مسابقات گفت: دورهای نخست انجام شد و هنوز کشتی گیران مطرح به هم برخورد نکرده اند اما قطعا در مراحل بالاتر شاهد رقابت های جذابی خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، این رقابت ها طی ۳ روز و به میزبانی سالن آزادی شهر گرگان برگزار می شود و سرمربی تیم ملی نیز از نزدیک شاهد این رقابت هاست.