اعلام حمایت از ۵ اعزام کشتی
اعلام حمایت از ۵ اعزام کشتی
سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی از برگزاری جلسه با رییس فدراسیون کشتی و حمایت وی از اعزام کشتی گیران ساحلی به ۵ رویداد بین المللی خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش ،مسعود نصیری با اشاره به برگزاری جلسه با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی درباره برنامه ریزی برای تیم ملی کشتی ساحلی، اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی در این نشست حمایت کامل خود را از برنامه های تیم ملی کشتی ساحلی اعلام کرد و بر همین اساس نیز تیم ملی کشتی ساحلی به ۵ رویداد بین المللی که مجموع امتیازات آن ها در نهایت رتبه رقابتهای قهرمانی جهان را مشخص می کند، اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی، افزود: بر همین اساس نیز رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی ایران در ۴ وزن، نیمه دوم فرودین به میزبانی یکی از استان های مازندران یا گیلان برگزار می شود و رقابت فینال انتخابی به صورت ۲ برد از ۳ مبارزه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با نظر کادر فنی، نفرات اول و دوم و در برخی اوزان نیز نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

نصیری درباره کشورهای میزبان ۵ رویداد بین المللی کشتی ساحلی، گفت: رقابت های قهرمانی جهان قرار است سال آینده به ترتیب در کشورهای اوکراین، اسپانیا، فرانسه، یونان و رومانی برگزار شود و در نهایت با جمع بندی امتیازات، نفرات و تیم های برتر جهان مشخص خواهند شد.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی در پایان درباره نحوه تامین هزینه های اعزام، اظهار کرد: طبق صحبت هایی که با ریاست فدراسیون داشتیم، قرار شد فدراسیون بخشی از حمایت ها را بر عهده بگیرد و همچنین از حامیان مالی برای پوشش هزینه های اعزام استفاده کنیم.